Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود: این غذاها با همکاری و مشارکت ۵۰گروه جهادی و هیات مذهبی  در سطح استان تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل پخت این غذاها از روز یکشنبه در استان آغاز شد، گفت: غذاهای تهیه شده در سراسر استان توزیع خواهد شد. 

پویش اطعام نیازمندان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز از توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی  میان مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: پویش اطعام نیازمندان در راستای رساندن نذورات مردمی به دست نیازمندان در استان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید محمدی افزود: به مناسبت عید غدیر با مشارکت خیرین و نیکوکاران بسته‌های غذای گرم و مواد غذایی(شامل کالاهای اساسی) توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان با اولویت خانواده‌های ایتام و رعایت اصول بهداشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود:کد دستوری #038*8877* نیز برای پرداخت کمک‌های نقدی مردم استان برای تهیه غذای گرم و بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با عیدغدیر خم برنامه‌های جشن و ایستگاه‌های صلواتی در استان برگزار شد.

عصر  شعر "جرعه‌ای‌ از غدیر" با شعر خوانی ۲۰ نفر از شاعران استان در وصف امام علی و تبیین‌ واقعه غدیردر پارک‌ لاله شهرکرد  برگزار شد.

عصر روز دوشنبه مصادف با عید غدیرخم نیز در ۱۸نقطه از استان واقعه غدیر بازخوانی شد.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند