Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس جهانبخش وحدت نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر گفت: حادثه تصادف اتوبوس با خودرو پژو ۴۰۵ در محور دهدشت_بهبهان در ساعت ۰۰:۴۸بامداد به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

وی ضمن اشاره به اعزام سریع پایگاه های اورژانس جاده ای خیرآباد ، فیلگاه و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه واقع در محور دهدشت_بهبهان،حوالی پل پادوک افزود: متاسفانه سه نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ در دم فوت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت نژاد همچنین گفت: دیگر مصدومین حادثه در حال بررسی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵هستند. 

سرهنگ "حمیدرضا اکبری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی شهرستان گچساران در ساعت ۱ بامداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

اکبری با اشاره به اینکه راننده خوردو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، تصریح کرد: یکی از سرنشینان خودرو در طی مسیر به سمت خودروی ماموران تیراندازی نموده که ماموران به ناچار با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها قصد متوقف کردن خوردو را داشتند.   جانشین انتظامی استان در ادامه بیان داشت: راننده خوردو پس از اصابت تیر به لاستیک ها باز هم اقدام به فرار نموده که علی رغم پنچر شدن لاستیک های  خوردو پس از طی مسافت طولانی بر اثر بی توجهی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به استان بوشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده که هر دو خوردو دچار آتش سوزی شدند.   وی با اشاره به اینکه ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در دم جان باختند، اظهار داشت: خوشبختانه تمام مسافران خودروی اتوبوس بدون هیچ گونه صدمه ای اتوبوس را ترک کردند.   جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ که متعلق به سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بود کشف و ضبط کردند و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور