Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی با انتقاد از عدم افزایش حقوقشان، ‌خواستار توجه ویژه دولت به این موضوع شدند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری‌تسنیم از همدان، جمعی از باز‌نشستگان تامین اجتماعی در استان همدان نسبت به عدم ‌افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر گلایه داشتند و خواستار توجه ویژه دولت به این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌کارگران بازنشسته با ابراز نارضایتی از مبلغ حقوق دریافتی خود ‌می‌گفتند نمی‌توانیم با این حقوق از عهده مخارج زندگی بربیاییم. چرا که حقوق 7 میلیونی کفاف هزینه‌های  زندگی‌ را نمی‌دهد.

جواد جمور، مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در جمع بازنشستگان اظهار داشت: پیگیر حق و حقوق بازنشستگان عزیز هستیم و با توجه به اینکه این مشکل کشوری است، همسو با استان‌های دیگر حرکت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بازنشستگان را به گوش مسئولان کشوری رساندیم، تصریح کرد: با مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم جلساتی برگزار کردیم و قول مساعدت گرفتیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: از زمانی که مواردی در بحث حقوق و دریافتی‌ها از سوی بازنشستگان مطرح شد، رئیس جمهور محترم هم دستور بررسی و رسیدگی به مطالبات افراد دادند.

جمور ضمن تاکید بر اینکه حقوق همه براساس قانون پیگیری خواهد شد افزود: پیگیری مطالبات بازنشستگان وظیفه ما است، چه خودشان به اینجا بیایند و پیگیری کنند، چه در این جا حاضر نباشند.

بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران تهاتر شد349 هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارندپیری جمعیت چالشی بزرگ برای سازمان تامین اجتماعی/ بدهی‌های دولت و کارفرمایان عامل ایجاد مشکل در تامین منابع شده است

به زودی مطالبات بازنشستگان محقق می‌شود

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی ‌صبوری کنند چرا که به زودی به مطالباتشان می‌رسند، گفت: قرار است حقوق بازنشستگان اصلاح شود و به افزایش 38 درصدی برسد، ‌صندوق تامین اجتماعی از دولت قبلی 80 هزار میلیارد بدهی داشت که اخیرا پرداخت شده است‌.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی