Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:44:49 GMT

عید غدیر نتیجه و ثمره زحمات تمامی انبیای الهی است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۰۴۴۳

عید غدیر نتیجه و ثمره زحمات تمامی انبیای الهی است

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: پیامبر اسلام فرمودند من در میان امت خود قرآن و اهل بیت (ع) را به امانت و یادگار گذاشته‌ام و این بدان معنا است کسانی که ولایت را در زندگی خود کنار گذاشتند و فقط به قرآن تمسک پیدا کردند و کسانی که میگویند قرآن برای ما کافیست حرف ظالمانه‌ای بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مردمی عید غدیر افزود: قرآن نیازمند مفسر دارد و مفسران حقیقی قرآن کریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

فرحزاد ابراز داشت: بدون محبت و ولایت امیرالمومنین (ع) زمینه برای سعادت اخروی انسان و تکامل دین فراهم نیست و خداوند در قرآن کریم نیز اطاعت از اهل بیت (ع) را همانند اطاعت از خداوند واجب کرده است.

روزی با عظمت تر از عید غدیر خم در عالم هستی خلق نشده است

رئیس ستاد مردمی عید غدیر با بیان اینکه روزی با عظمت تر از عید غدیر خم در عالم هستی خلق نشده است افزود: عید غدیر در حقیقت نتیجه و ثمره زحمات تمامی انبیای الهی است.

وی با اشاره به برخی از اعمال عید سعید غدیر خم ابراز داشت: اطعام دهی در روز عید غدیر از جمله اعمالی است که در روایت بر آن تاکید شده است و رسم و رسومات مرتبط به عید سعید غدیر خم که در روایات سفارش شده می‌بایست در جامعه اسلامی نهادینه و فرهنگ سازی شود.

استاد حوزه علمیه قم همچنین ابراز داشت: دستگیری از نیازمندان، هدیه دادن، بیعت نمودن با امام زمان (عج)، دیدار با سادات، صله ارحام، انفاق کردن، خواندن عقد اخوت و ادای قرض مقروضین از جمله اعمال سفارش شده در روز عید سعید غدیر خم است.

کد خبر 5541278

منبع: مهر

کلیدواژه: قم عید غدیر خم عید غدیر 1401 عید غدیر 1401 عید غدیر خم کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل شورای نگهبان حجاب و عفاف شیوع کرونا عکس استانها غدیر خم عید سعید غدیر خم عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز خلبان را به تمامی فعالان صنعت هوانوردی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در پیامی فرارسیدن روز خلبان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خلبان را به تمامی خلبانان سرزمینم، کسانی که جاذبه های آسمان برای آنها از جاذبه زمین بیشتر است تبریک می گویم و پروازهایی ایمن را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • رزرو هتل در آمستردام
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت