Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حمید سجادی روز یکشنبه در هم اندیشی هیات های ورزشی کیش اظهار داشت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم دیپلماسی ورزشی در دستور کار قرار گرفته است تا کنون نیز به سه کشور سوئیس، قطر و جمهوری آذربایجان سفرهایی انجام و اوخر هفته جاری نیز عازم کشور عراق می شویم.

وی افزود: برنامه ریزی برای بزاری مسابقات ورزش های آبی مشترک بین آذربایجان و ایران در سواحل مشترک بین ۲ کشور از نتایج این سفرها بوده و برای بقیه سفرها نیز با به نتیجه رسیدن اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه انتظار می رود در این راستا برنامه های مشترک ورزش های آبی در حوزه خلیج فارس با کشورهای حاشیه آن در دستور کار قرار بگیرد اضافه کرد: معتقدم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهترین فرصت برای آغاز حکمرانی حکمرانی ورزشی در خلیج فارس را شروع کرده و با تجارب مدیریتی بدست آمده این گونه فعالیت ها را گسترش داد.

مرکز بین المللی فدراسیون جهانی زورخانه ای در کیش ایجاد می شود

سجادی همچنین ایجاد مراکز بین المللی برخی رشته های ورزشی در نقاط مختلف کشور را از دیگر برنامه های توسعه دیپلماسی و توریسم ورزشی اعلام کرد و افزود: در این راستا مرکز بین المللی فدراسیون جهانی زورخانه ای در کیش ایجاد می شود.

وی افزود: با توجه به قابلیت های مختلف جزیره پیشنهاد می کنم در ابتدای راه توانمندی ها، ظرفیت ها، امکانات و زیرساخت های کیش به صورت جزئی احصا و سپس برنامه های جامع تبدیل این جزیره به عنوان الگوی توسعه ای رشته های ورزشی تدوین و عملیاتی شود.

سجادی با بیان اینکه انتظار می رود موزه ورزش کشور نیز در این جزیره ایجاد شود یادآور شد: همچنین وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد وظایف خود در حوزه امور جوانان این وزارتخانه در جزیره کیش را به مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره تفویض کند.

وی گفت: به رسمیت شناختن استقلال هیات های ورزشی این جزیره فدراسیون های ورزشی، تعیین تکلیف صدور احکام روسای هیات های ورزشی و اعطای حق رای به هیات های ورزشی این جزیره در مجامع فدراسیون های ورزشی از دیگر اقداماتی است که می توان با مشارکت وزارتخانه و منطقه آزاد به آنها طی مسیرهای حقوقی دست یافت.

وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در آیین افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبالی به کیش سفر کرده بود. این آیین شنبه شب با حضور چهره های فوتبالی کشور برگزار شد.

جزیره فوتبالی در راستای ایفای نقش ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مدت ۶ ماه در این جزیره برگزار می شود و  ۲۰ رویداد مختلف ورزشی، جشنواره های رقابتی، نمایشگاه ها، مسابقات ورزشی، برنامه های تلوزیونی طی این مدت در این جزیره برگزار خواهد شد.

جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی، جشنواره فیلم و عکس جام‌جهانی، جشنواره استیکر، کارتون، کاریکاتور، المان‌های شهری ، نمایشگاه صنایع مرتبط با فوتبال، فوتبال کلینیک با همکاری ایفمارک، کارگاه‌های تخصصی آموزشی در حوزه فوتبال، نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی ایران و قطر، دهکده فوتبال ایرانی از رویدادهای برنامه ریزی شده در قالب جشنواره جزیره فوتبال است.

 حضور ۶۵ بازیکن بین المللی ایرانی و خارجی، برپایی دوره مسابقات ستارگان فوتبال ایران و جهان در جام جهانی ۱۹۹۸،  برگزاری مسابقات ویژه فوتبال بانوان، فوتبال خیابانی، ساحلی، صابونی با حضور بزرگان این رشته‌ها، اکران مسابقات با حضور کارشناسان داخلی وخارجی، استعداد یابی فوتبال، مسابقه گزارشگر شو را از دیگر برنامه‌های جشنواره جزیره فوتبالی است.

برنامه‌ها از تیر سال جاری شروع و اختتامیه های برخی رویدادهای به جشنواره نوروزی کیش متصل می‌شود تا موج فوتبالی کیش تا نوروز سال آینده ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها کیش سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان کیش سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دولت سیزدهم هیات های ورزشی ورزش و جوانان جزیره فوتبال بین المللی جام جهانی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز