Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:16:54 GMT

قیمت رهن و اجاره خانه در قیطریه +جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۰۵۰۲

قیمت رهن و اجاره خانه در قیطریه +جدول

یک دستگاه واحد مسکونی ۱۸۷ متری واقع در منطقه قیطریه، به مبلغ ۱۵ میلیون تومان اجاره و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه معامله می‌شود.

به گزارش مشرق، لیست آپارتمان های مسکونی  اجاره‌ای در منطقه قیطریه به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس  متراژ قیمت اجاره(تومان) قیمت ودیعه (تومان)
محله قیطریه،خیابان سهیل ۱۸۷ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
محله قیطریه،خیابان ذاکری ۲۵۰ ۰ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
محله قیطریه،خیابان ازادی ۱۲۵ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
محله قیطریه،خیابان ذاکری ۲۶۰ ۰ ۲٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
محله قیطریه،خیابان بنفشه ۲۲۰ ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
محله قیطریه،خیابان لاله ۲۰۰ ۰ ۲٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
محله قیطریه،خیابان تابان ۱۷۰ ۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اجاره بها اجاره مسکن رهن و اجاره اجاره خانه قیمت مسکن بازار مسکن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت محله قیطریه خیابان ۰۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  استان گفت: هرگونه عقد قرار داد اجاره و رهن واحدهای مسکونی و یا تجاری با اتباع خارجی غیر مجاز استان ممنوع است.

دهقان شیری افزود: کلیه مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه هرگونه قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی  توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع و در خصوص مجازین پس از استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و در صورت تاییدیه نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه: در صورت عدم انجام این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاهای مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده9 آیین نامه اجرایی ماده 81 قانون نظام صنفی خواهد شد که منجر به پلمپ این واحدهای متخلف که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز