Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روحانی که برای پیاده‌روی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس رفته بود، هدف حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌السلام مهدی فخارپور که هر روز برای پیاده‌روی به پارک پلیس منطقه تهرانپارس می‌رفت، فکرش را هم نمی‌کرد در یک چشم به‌هم زدن ورزش صبحگاهی تبدیل به حمام خون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فخارپور، اولین شهروندی نیست که قربانی قدرت نمایی اراذل و اوباش شده است و آخرینش هم نخواهد بود؛ او اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) است و در حالی که بینایی‌اش کم‌سو شده، حال جسمی مساعدی ندارد.   حجت‌الاسلام مهدی فخارپور ماجرای ضرب و شتم وحشیانه خود توسط اراذل و اوباش را اینطور توضیح می‌دهد: چهارشنبه ۲۲ تیرماه، برای ورزش صبحگاهی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس مراجعه کردم؛ مشغول پیاده‌روی بودم که ناگهان چند دختر جوان را دیدم که با سر و صدای زیاد در حال فرار از پارک هستند.   فخارپور ادامه داد: لحظه‌ای بعد متوجه شدم ۵ یا ۶ نفر اراذل و اوباش که ظاهراً مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، به یک پسر جوان حمله کرده و در حال ضرب و جرح وی با قمه و چوب هستند.   وی افزود: پس از مشاهده این حادثه، خیلی زود برای کمک به پسر جوان، اقدام و سعی کردم که پسر جوان را  از دست اراذل و اوباش نجات دهم اما در یک چشم به‌هم زدن من را هم هدف ضربات مهلک قمه، چوب و شیشه شکسته قرار دادند و دقایقی بعد، بلافاصله با یک خودرو از مهلکه گریختند.   حجت الاسلام مهدی فخارپور در خصوص شدت جراحات وارد شده به چشمش می‌گوید:‌ متاسفانه در این درگیری از ناحیه دست، صورت و چشم به شدت آسیب دیده‌ام؛ بینایی یکی از چشمانم براثر برخورد شیشه شکسته کم‌سو شده است.   او گفت: این حادثه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گزارش داده شد اما تا این لحظه نتیجه‌ای از اقدامات پلیس در این زمینه گزارش نشده است.   انتهای پیام/
منبع: همشهری

منبع: دانا

کلیدواژه: اراذل و اوباش مهدی فخارپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان