Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد نمونه اولیه سامانه دفاع موشکی مبتنی بر فناوری گنبد آهنین در آمریکا آزمایش شده است.

این وزارت خانه با طرح این ادعا که آزمایش موفقیت آمیز بوده است در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد سپاه تفنگداران دریایی آمریکا سامانه گنبد آهنین را آزمایش کرد. نمونه اولیه قابلیت رهگیری و هدف قرار دادن موشک‌های کروز را از جهات مختلف و در مسیر‌های مختلف داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمایش در پایگاه موشکی وایت سندز «در نیومکزیکو انجام شد.

گفته می‌شود نمونه آزمایش شده که توسط شرکت اسرائیلی رافائل ساخته شده دارای رادار USMC Gator و سیستم کنترل رزمی CAC۲S و همچنین رهگیر Tamir است که قادر به رهگیری موشک‌های کروز، هواپیما‌های بدون سرنشین، راکت، توپخانه و گلوله‌های خمپاره است.

پیشتر، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در جریان سفر به اراضی اشغالی متعهد شده بود آمریکا در کنار اسرائیل تلاش خواهد کرد سامانه دفاعی آن‌ها را از جمله گنبد آهنین را تقویت کند.

رژیم صهیونیستی در حالی درصدد استقرار نمونه اولیه سامانه گنبد آهنین در آمریکا است که عملکرد این سیستم در جنگ ۱۲ روزه غزه به شدت زیر سوال رفت و حتی وزیر دفاع اوکراین، در انتقاد از این سامانه از عجز تجهیزات رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های روسیه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گنبد آهنین رئیس جمهور آمریکا رژیم صهیونیستی نمونه اولیه گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها به مدت یک هفته کار تبلیغاتی خود را می‌توانند انجام دهند، افزود: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

فرماندار گنبد کاووس گفت: همان گونه که برنامه ریزی شد این دو کاندید در ۶۰ نقطه شهرستان هم می‌توانند پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود را نصب کنند.

کد خبر 6094849

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • حوزه انتخابیه گنبد کاووس
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد