Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد تعلل درویش برای برگزاری مجمع باعث معرفی نشدن رسمی دو عضو هیات مدیره پرسپولیس شده است

عدم معارفه رسمی دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آنوع خود عجیب به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری، بیش از 20 روز که از معرفی حسین شهریاری و حسین خبیری به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند گذشته، اما هنوز معارفه آنها به صورت رسمی انجام نشده که این موضوع باعث شده تا این دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس نتوانند به صورت رسمی کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این باشگاه آغاز کرده و در جلسات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داده که وزرای اقتصاد، دادگستری و ورزش به عنوان سه عضو مجمع، احکام شهریاری و خبیری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کرده‌اند، اما اینکه چرا معارفه آنها در حدود یک ماه به تأخیر افتاده، از نکات عجیب است؛ این در حالی است که به علت استعفای ذوالفقارنسب و علیپور، هیات مدیره پرسپولیس سه عضو دارد و مدت‌هاست که اخباری از جلسات آنها بیرون نمی‌آید.

در گزارشی که در این خصوص خبرگزاری فارس منتشر کرده آمده که برخی مسائل در عدم برگزاری معارفه این دو نفر وجود دارد. برای برگزاری جلسه مجمع، طبق قانون باید رئیس هیات مدیره دعوت‌نامه اعضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کند، اما از آنجا که بیژن ذوالفقارنسب از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داده و این باشگاه فعلا رئیس هیات مدیره ندارد، به همین دلیل نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل می‌تواند دعوت‌نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کند و مشخص نیست که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس چرا تن به این موضوع نداده است؟ قرار بود هفته گذشته جلسه مجمع با حضور اعضای آن برگزار شود اما به همین دلیلی که گفته شد این جلسه برگزار نشد و رضا درویش هنوز دعوت‌نامه اعضای مجمع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای برگزاری این جلسه و معارفه دو عضو جدید هیات مدیره انجام نداده است!

اینکه چرا رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و نایب رئیس هیات مدیره از انجام این کار تا این لحظه سر باز زده مشخص نیست، اما چیزی که مشخص است این است که دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس از اتفاقات رخ داد بسیار گله‌مند هستند. این درحالی است که طبق قانون اگر چنین رویه‌ای ادامه پیدا کند، وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس راساً اقدام خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

برخورد سرد علی دایی با وزیر ورزش در کیش / فیلم استقبال عجیب ایتالیایی‌ها از تیم ملی والیبال ایران آمادگی جسمانی ادن هازارد، کادر فنی رئال مادرید را تحت تأثیر قرار داده است ملاقات روبرت لواندوفسکی با هم تیمی های جدیدش در بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو عضو جدید هیات مدیره هیات مدیره پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رئیس هیات مدیره برای برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس

رئیس شورای شهر بندرعباس از تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان،مصیب نظری در مراسم گرامیداشت روز شوراها که با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، اعضای شوراهای ادوار گذشته در سالن جلسات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس اظهار کرد: قرار است، در این نشست‌ها که به شکل فصلی برگزار می شود، برای گرفتن تصمیمات بهتر به موضوعات کلانی که به جامعه مربوط است، بپردازیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس افزود: در مرکز پژوهش‌های شورا که در صحن علنی شورای شهر بندرعباس تشکیل می‌شود، تصمیمات نخبه‌گانی با توجه به تجربه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی گرفته می‌شود و این جمع می‌تواند در اقناع عمومی کمک کند.

تجربه اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار هم راهگشای توسعه است

فاطمه جراره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم گرامیداشت روز شوراها با تبریک این روز گفت: تخصص، تجربه و دانش اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار دانش اعضای شورای ششم راهگشای توسعه شهر بندرعباس است.

وی با بیان اینکه سومین سالی است که این مراسم برگزار می شود، افزود: وقتی اعضای شوراهایی که در دوره های مختلف اعتماد مردم را جلب کرده‌اند و برای توسعه شهر به عنوان نمایندگانشان انتخاب شده‌اند، تخصص و تجربه و دانشی که هرکدام از اعضا دارند در کنار هم جمع شود، اتفاق خوبی برای توسعه شهرها و روستاها را رقم می زند.

جراره، با اشاره به اینکه خرسندم که توانسته‌ام در سه دوره رای مردم بندرعباس را داشته باشم، عنوان کرد: به واسطه کار شورایی که در ادوار مختلف انجام داده‌ام یک‌سری نواقص و خلاهای قانونی در قانون شورا وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مواردی که اختیارات و جایگاه واقعی شورا را مشخص کند، لحاظ کنیم و همان‌طور که در قانون اساسی به نقش شوراها اشاره شده است، واقعیت و نقش واقعی شورا مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 749282

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری