Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در مورد پرداخت‌ها و مستمری بگیران این سازمان مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در حال حاضر ۲۳ هزار کارفرما در استان مرکزی وجود دارد و هم‌اکنون طی توافقات انجام شده پرداخت بیمه‌ها به روز شده و فقط علی‌رغم تلاش‌های انجام شده شرکت آذرآب همچنان پرداخت‌های معوق دارد.

سال گذشته، سعی شد مقرری‌بگیران بیکاری را به سمت مراکز فنی و حرفه‌ای (معرفی به کارگاه) هدایت کنیم و یا اینکه کارفرمایانی که متقاضی کار هستند شاغل در واحد‌های تولیدی و صنعتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی هم‌اکنون ۹۹۱ هزار نفر رسیده و ۷۰ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

میانگین کشوری ۵۷ درصد است و بیمه‌شدگان اصلی ۳۲۴ هزار و ۸۷۸ نفر رسیده که در مقایسه با اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۳.۷۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

ریزش افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی وجود ندارد و بیمه‌شدگان اجباری مشمول قانون کار در اردیبهشت‌ماه امسال نیز ۲۲۱ هزار و ۱۳۶ نفر رسیده که ۲.۳۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم.

بالای ۱۰ هزار نفر نیروی کار در استان مرکزی امسال اضافه شده است و این ادامه دارد و سیر نزولی ندارد و در بازدید‌های انجام شده با کمبود نیروی ماهر و متخصص مواجه هستیم.

جمعیت مستمری‌بگیران به ۹۹ هزار و ۴۱۷ نفر رسیده که ۶۵ هزار و ۱۱۴ نفر بازنشسته و سه هزار و ۶۱۷ نفر از کار افتاده و ۳۰ هزار و ۱۸۶ نفر بازماندگان است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به طراز مالی تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: منابع وصول شده ۵۰۴۹ میلیارد تومان بوده که نسبت منابع به مصارف ۱۱۴ درصد بوده که سال گذشته کسری داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان مرکزی بیمه کارگران استان مرکزی اجتماعی استان مرکزی سال گذشته نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند