Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:13:31 GMT

برگزاری جشن خودرویی عید غدیر در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۰۶۵۷

برگزاری جشن خودرویی عید غدیر در خرم آباد

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم مراسم کاروان خودرویی جشن غدیر به همت سمن های حوزه ورزش وجوانان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد .

به گزارش  خبرگزاری  برنا از  لرستان  ؛  روز دوشنبه  به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم وبه همت معاونت امور جوانان ورزش وجوانان لرستان و سمن های  آفتاب حقیقت و ورزشکاران پویای افلاک   کاروان خودرویی  جشن غدیر خم در خرم‌آباد برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور جوانان  ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مهمترین عنصر هویت ساز برای نسل جوان تبیین  و بزرگداشت غدیر است ،  اظهار کرد : یکی از ماموریت های اصلی معاونت امور جوانان امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین نسل جوان می باشد که اعیاد و مناسبت های سال فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است .

 

شهاب مولایی با بیان اینکه این جشن به همت سازمان های مردم نهاد آفتاب حقیقت و ورزشکاران پویای افلاک طرح ریزی و اجرا شده است ، افزود :  در این جشن شادیانه  که با استقبال چشمگیر مردم خرم آباد همراه بود ، کاروان خودرویی سازماندهی شده پس از آذین بندی در سطح خیابانهای خرم آباد به حرکت در آمدند و این روز عزیز را گرامی داشتند .

لازم به ذکر است که پذیرایی ، توزیع پرچم  و اهدا جوایز به ۱۰ خودروی شرکت کننده در این جشن  از جمله بخش های این برنامه فرهنگی است.

 انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو جوانان جشن سمن غدیر خم خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان