Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@11:05:14 GMT

حربه جدید تل‌آویو برای یهودی‌سازی قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۰۸۴۲

حربه جدید تل‌آویو برای یهودی‌سازی قدس اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی خبر داد که باندهای مسلحانه‌ای متشکل از صهیونیستهای شهرک‌نشین تشکیل داده‌ است و مدعی شد که مأموریت این باندها، «امنیتی» است تا در صورت وقوع عملیات در شهرکهای صهیونیستی یا قدس، وارد عمل شوند.

 صهیونیستها همچنین خبر دادند که اجرای آزمایشی این طرح تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و پس از آن، صهیونیستهایی که برای عضویت در این باندها، داوطلب شدند، به سرعت سلاح دریافت خواهند کرد، آموزش خواهند دید و تجهیزات نظامی در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فلسطینی الاستقلال به نقل از «راسم عبیدات» نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی گزارش داد، تشکیل این باندها در قدس اشغالی، وضعیت را متشنج کرده و درگیریها و عملیاتهای استشهادی (شهاد‌طلبانه) را افزایش خواهد داد.

عبیدات با بیان اینکه هدف این باندها، زورگویی و تسلط بر اراضی و داراییهای مردم فلسطین است، تصریح کرد، رژیم صهیونیستی قبلا هم، چنین باندهایی در داخل اراضی اشغالی 1948 ایجاد کرده و از این طریق، اراضی شهروندان فلسطینی را تصاحب کرده بود. لذا این ایده را در شهر قدس هم پیاده می‌کند تا به تجاوز علیه مردم فلسطین ادامه دهد.
وی تأکید کرد، این عناصر در قدس اشغالی عملا حضور دارند و اقدامات خصمانه بسیاری علیه ساکنان این شهر انجام داده‌اند، ولی رژیم صهیونیستی در تلاش است آموزش نظامی به این عناصر بدهد و آنان را مجهز به سلاح کند تا شهروندان فلسطینی مجبور به تخلیه این شهر شوند.

این تحلیلگر فلسطینی در عین حال گفت که رژیم صهیونیستی با این اقدام، پوشش قانونی برای این شبه‌نظامیان فراهم خواهد کرد تا دست به کشتار مردم فلسطین بزنند و این مسئله برای آنان آسانتر خواهد شد، ولی تأثیر منفی برای این رژیم به همراه خواهد داشت؛ زیرا باعث افزایش عملیاتهای استشهادی در شهر قدس یا فلسطین اشغالی خواهد شد.

  در واکنش به این طرح صیهونیستی، «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری گفت که تشکیل این باندها، اقدام خطرناکی برای هدف قرار دادن مردم فلسطین در داخل محله‌های قدس اشغالی است.

عزالدین تأکید کرد که این اقدام، چراغ سبزی از سوی وزارت جنگ صهیونیستی برای قتل مردم فلسطین است و صهیونیستها، پوشش قانونی برای این اقدام خود فراهم کرده‌اند. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قدس اشغالی یهودی سازی رژیم صهیونیستی مردم فلسطین قدس اشغالی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • حربه زنگ زده یهودستیزی