Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فقط خورشید نیست که دما را بالا می برد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز هم به همان اندازه گرم است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو به دنبال جذب رونالدو است به همین خاطر برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن جهان بعد از ناکامی منچستر یونایتد از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به جدایی گرفت ولی هنوز تیمی برای انتقال پیدا نکرده استاز 

پائولو دیبالا از زمان پایان ماجراجویی اش با یوونتوس تورین آزاد و مدت هاست که به اینترمیلان نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مواجهه با تردید باشگاه لمبارد برای جذب این ملی پوش آرژانتینی، در نهایت این آ اس رم بود به بسان قرارداد با این ستاره نزدیک می شود. 

خاویر آسنسی، مدیر بازرگانی سابق باشگاه بارسلونا، که مدیر بازرگانی اینتر میامی شد، اطمینان داد که این باشگاه با قراردادی با پاری سن ژرمن تا تابستان آینده برای جذب مسی منعقد می کند و رویای استقبال از لیونل مسی را در سر می پروراند.

جدایی لوییس سوارز از اتلتیکو مادرید قطعی شده و این باشگاه اسپانیایی حاضر نشد که قرارداد سوارز را تمدید کند تا این بازیکن رسما از تیم جدا شود. طبق این صفحه خبری اماراتی یک تیم از این کشور رسما با این مهاجم اروگوئه‌ای وارد مذاکره شده است.

هنوز نام باشگاهی که به دنبال جذب سوارز است فاش نشده است. این مهاجم اروگوئه پیشتر نیز با رد پیشنهادات از لیگ‌های برزیل و آرژانتین در صدد است تا فوتبالش را در اروپا کماکان دنبال کند. تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند جذب این تیم شود که پیشنهاد وسوسه انگیز این تیم عربی نظر سوارز را تغییر دهد.

سوارز ۳۵ ساله سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مادرید، بارسلونا، لیورپول وآژاکس را در کارنامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقل و انتقالات نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!