Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:46:10 GMT

جدایی قطعی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۰۹۷۹

جدایی قطعی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد که تجربه صعود به لیگ برتر همراه با نفت مسجدسلیمان را داشته و پس از دوری کوتاه مدت دوباره در فصل قبل به این تیم بازگشته و گلر نفتی‌ها بود، از جمع شاگردان رضا مهاجری جدا شد.

این دروازه‌بان با تجربه که سابقه حضور در پیکان، آلومینیوم اراک، سایپا، پارس جنوبی و ملوان انزلی را هم در کارنامه دارد، یک سال قبل به نفت مسجدسلیمان بازگشت و گلر این تیم بود، اما حالا با اتمام قراردادش آن را تمدید نکرد تا جدایی‌اش قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمد که قرار بود در تابستان سال قبل به آلومینیوم اراک برگردد، پس از عدم توافق مالی راهی نفت مسجدسلیمان شد و در فصل اخیر برای این تیم به میدان رفت، اما با عدم تمدید قراردادش با نفتی‌ها، فصل بعد در تیم جدیدی بازی خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان پیش از این چند تن از بازیکنان تاثیرگذارش از جمله مهدی هاشمی‌نژاد، مهدی احمدی، مجید عیدی و ... را از دست داده بود که مسعود پورمحمد نیز به این جمع اضافه شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی لهستان قصد دارد در جمع کاتالان‌ها به کارش ادامه بدهد. 

روبرت لواندوفسکی انتظار دارد دو سال دیگر در بارسلونا ماندنی شود. 

طرفداری | این مهاجم ۳۵ ساله که به پایان دومین سال حضورش در بلوگرانا نزدیک می‌شود، در مصاحبه‌ای با بیلد، درباره آینده صحبت کرده است.

جدایی من از بارسلونا در این تابستان، قطعا امکان‌پذیر نیست؛ چنین موضوعی اصلا برای من مطرح نیست. من از نظر جسمانی حس و حال خوبی دارم و بر حسب شرایط فعلی، این وضعیت دو سال دیگر پابرجا خواهد بود. وقتی از نظر جسمانی دیگر در بالاترین سطح قرار نداشته باشم، آنگاه در این‌باره فکر خواهم کرد. 

مهاجم پیشین بایرن مونیخ، پیش‌تر هم در مصاحبه‌های متعدد از قصد خود برای ماندن در بارسا گفته بود و حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم نهایی خود در این زمینه را گرفته است.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد