Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با عید غدیر خم، آئین کنگ زنی پارک بزرگ غدیر ظهر امروز با حضور حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین، درویشی فرماندار ورامین، مؤمنی شهردار ورامین و سایر مسؤولان، در انتهای خیابان بهرام مصیری خیرآباد ورامین برگزار و شهرداری متعهد شد در بازه زمانی ۵ ماهه این پارک افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد در این آیین ضمن تقدیر از عملکرد شورای شهر و شهرداری ورامین، اظهار کرد: امید است شهردار به قول افتتاح ۵ ماهه پارک متعهد باشد.

وی افزود: با افتتاح پارک غدیر بخش جنوبی خیرآباد از فضای سبز شهری برخوردار خواهد شد و این مهم در آرامش روانی جامعه تاثیر خواهد داشت.

مجید درویشی فرماندار ورامین در ادامه مراسم گفت: بدنبال این هستیم که در سایه وحدت و همدلی بین همه مسؤولین خدمت صادقانه و بی منت برای مردم داشته باشیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری پروژه های بسیار خوبی در سطح شهرستان شروع شده، از جمله لکه گیری و آسفالت معابر که با محوریت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرستان در حال اجرا است و شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان هستیم.

فرماندار ورامین بیان کرد: همچنین یک مجموعه ورزشی هم در خیرآباد شمالی در حال احداث است که این مهم خدمت دیگری در این منطقه است.

پارک غدیر در بازه زمانی ۵ ماهه تکمیل می شود

علیرضا مومنی شهردار ورامین نیز در این آیین، اظهار کرد: همزمان با عید غدیر خم کلنگ پارک غدیر شهرستان به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در محله خیرآباد ورامین به زمین زده شد.

وی گفت: این پارک تقرییا ۶ هزار متر کفپوش، ۴ هزار متر فضای سبز، حدود ۳۰۰ متر فضای نمازخانه و سرایداری و دارای آبیاری قطره ای فشار آب است که در مصرف آب کمک شایانی می‌کند.به مردم منطقه خیرآباد این نوید را می‌دهیم که این پروژه مثل پروژه های گذشته شهرداری به تاخیر نخواهد افتاد و در بازه زمانی ۵ ماهه این پارک تکمیل و به مرحله افتتاح خواهد رسید.

شهردار ورامین ضمن تقدیر از استاندار تهران در خصوص تامین بودجه این پارک افزود: بیش از از ۷۰ درصد بودجه این پارک توسط استانداری تامین اعتبار شده و ۳۰ درصد دیگر را شهرداری متقبل شده است.

مؤمنی بیان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار از اولویت های دوره ششم شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین است و امیدواریم با افتتاح این پارک در آینده نزدیک شاهد خوشحالی و خرسندی مردم این خطه و افزایش شور و نشاط عمومی باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خیرآباد ورامین شهردار ورامین عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

به گزارش خبرآنلاین، تصمیم به تخریب ساختمان مجاور مجموعه تئاتر سنگلج از دو جهت مورد انتقاد کارشناسان است.

دنیای اقتصاد نوشت: یکی ریسک بالای تخریب ساختمان کناری برای بنای ۶۰ساله سنگلج و دیگری، بی‌توجهی شهرداری به توافقات پیشین برای توسعه بنای سنگلج و الحاق ساختمان کناری به این مجموعه. تماشاخانه سنگلج یکی از بناهای قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. طبق ضوابط و قوانین، برای بناهای ثبت‌شده باید حریم تعیین شود.

طبق قانون حریم در زمان ثبت تعیین می‌شود ولی اگر حریم در نظر گرفته نشود، پلاک چسبیده به ملک حق تخریب و ساخت‌وساز ندارد. اگر هم تخریب شود نباید مرتفع‌تر نسبت به ساختمان ثبت‌شده ساخته شود.

به‌رغم این محدودیت‌ها اما شهرداری درصدد ساخت یک بنای جدید به جای بنای کناری سنگلج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899610

دیگر خبرها

  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد