Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امنیت اطلاعات سپرده گذاری مرکزی گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت پیامکی ارسال نمی‌کند.

 

آقای امید ارباب گفت: با توجه به کلاهبرداری‌های جدید که در خصوص سود سهام عدالت انجام شده، افراد باید به این نکته  توجه داشته باشند که هیچ ارگانی از طریق شماره موبایل‌های شخصی، اقدام به ارسال پیامک نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم‌ترین اینکه تمام سامانه‌های دولتی با پسوند .IR  تمام می‌شوند و پسوند‌های دیگر مورد اعتماد و قبول نیستند.

به گفته ارباب در خصوص شکل کلاهبرداری اشخاص باید گفت، این افراد با راه‌اندازی سایت‌های جعلی، اقدام به فیشینگ می‌کنند و اشخاص را به سایت مشابه هدایت و به هر شکلی افراد را مجاب می‌کنند که اطلاعات بانکی خود را ارائه دهند. افراد در صورت مواجه با چنین مواردی حتما با سامانه ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

او می‌گوید افراد برای پیگیری اخبار سود سهام عدالت لازم است به سایت‌های معرفی شده شرکت سپرده گذاری به نشانی سهام عدالت دات آی‌آر یا درگاه جامع ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنند. در این سایت‌ها همه اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. همچنین خود بانک‌ها حتما در زمان واریز سود اعلام می‌کنند که این سود برای سهام عدالت است. افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند قطعا مشکلی در حساب‌های بانکی‌شان وجود داشته است.

طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در صورت ارائه اطلاعات بانکی، به ویژه شماره شبای معتبر سود جاماندگان از واریز سود سهام عدالت تا پایان تیر واریز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سود سهام عدالت سپرده گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند