Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره پرونده فقدانی مبنی بر اینکه شخصی از طریق سایت دیوار قصد فروش خودرو سانتافه خود را داشته و تاکنون به منزل مراجعه نکرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود:در بررسی‌ کارآگاهان پلیس مشخص شد خودرو فقدانی در مسیر مواصلاتی تهران به اهواز در حال حرکت بوده که با شگردهای خاص پلیسی موقعیت خودرو سانتافه شناسایی و در ورودی شهر اهواز توقیف و راننده دستگیر گردید.
  جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به یافتن دو عدد پوکه و خون در خودرو گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی و ادله متقن و متعدد پلیس، متهم سرانجام اعتراف کرد که پس از تماس تلفنی و حضور صاحب خودرو در محل قرار او را با دو گلوله به قتل رسانده است.
 این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته در سرقت تصریح کرد:قاتل به یک فقره قتل دیگر اعتراف کرده است. 
سفید پوست در پایان خطاب به تمامی شهروندان عزیز توصیه کرد: افراد به هنگام مراجعه به سایت های تبلیغاتی فروش چون سایت دیوار، شیپور و .... به راحتی به اشخاص و حتی آگهی ها اطمینان نکرده و حتماً خرید و فروش خود را از طریق مراجع رسمی انجام دهند تا شاهد این چنین حوادث تلخی نباشیم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان قاتل فراری دستگیری سفید پوست خودروی سانتافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!