Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:29:04 GMT

هدف رویداد دختران حاج قاسم، تربیت فرمانده است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۷۶۲

هدف رویداد دختران حاج قاسم، تربیت فرمانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ظهر امروز در آیین افتتاحیه رویداد دختران حاج قاسم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی زن، هدف از زندگی و توانمندی‌های دختران دانش‌آموز را یادآور شد.

وی افزود: انسان در زندگی هم می‌تواند اهداف زودگذر و بی‌اهمیت را دنبال کند و هم اهداف متعالی داشته باشد؛ خداوند انسان را آفرید و ویژگی‌هایی به او داد که آن ویژگی‌ها بسیار با ارزش هستند ولی انسان با اعمال و رفتار خودش آن را نابود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیری با بیان اینکه قرآن راهنمای اصلی تربیت انسان است، خاطرنشان کرد: انسان با عمل به دستورات قرآن می‌تواند خود را به درجات عالی برساند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ادامه داد: توجه به معنویت انسان را تعالی می‌بخشد و معنویت، فعالیت در خانواده و فعالیت در جامعه سه هدف یک زن در انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در این عرصه هوشیار باشیم و فرماندهی کنیم، عنوان کرد: شناسایی، طراحی، عملیات و روایتگری از ویژگی‌های یک فرمانده است. 

تقدیری اضافه کرد: عملیات یک مانور واقعی است که در آن خلاقیت حرف اول را می‌زند ولی باید به این دقت شود که ارائه و روایتگریِ خوب در تبیین رویدادها نقش بسیار مهمی دارد.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در پایان مطرح کرد: هدف این رویداد تربیت فرمانده است و بنابراین همه دختران حاج قاسم که قرار است به عنوان فرمانده جهاد تبیین باشند، به این ویژگی‌ها توجه داشته باشند.

دختران حاج قاسم، واقعیت‌های انقلاب اسلامی را بازگو کنند

حجت‌الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در آیین افتتاحیه رویداد دختران حاج قاسم، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی همان غدیر است، گفت: شما دختران حاج قاسم باید در جهاد تبیین سیاهی‌های قبل از انقلاب و واقعیت‌ها و دستاوردهای پس از آن را در شهرستان‌ها بازگو کنید.

وی از دختران و تشکل‌های فرهنگی اجتماعی دخترانه استان خواست تا نسبت به جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند و آن‌چه که امروز بیش از هر چیز باید به آن بپردازند را تبیین خوبی‌ها دانست.

به گزارش فارس، آیین افتتاحیه رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم با حضور حجت‌الاسلام تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا و حجت‌الاسلام فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ۲۷ تیرماه در اردوگاه کشوری شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: دختران حاج قاسم سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان مدارس علوم اسلامی صدرا دختران حاج قاسم انقلاب اسلامی حجت الاسلام جهاد تبیین ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است