Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون موقت که حاضر نیست برای نایب رییس بازداشت شده بانوان یک جانشین در نظر بگیرد دنبال وارد کردن عضو علی البدل به جای عضو حاضر در کمیته بدوی است!

بعد از افشای تخلف برخی ارکان فدراسیون موقت که قصد داشتند یکی از اعضای علی البدل را وارد کمیته بدوی کنند و یا تعداد آرای این کمیته را از 3 رای به 5 رای برسانند، حالا شایعه شده دلیل اصرار فدراسیون موقت به حضور علی البدل ها، همکاری یکی از اعضای اصلی با سازمان لیگ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اصرار برخی ارکان فدراسیون موقت به تغییر در چیدمان کمیته بدوی فدراسیون فوتبال با مخالفت جدی اعضای مجمع مواجه شد و پس از اعتراض باشگاه های لیگ برتری و لیگ آزادگانی، روسای هیات های فوتبال هم به این ماجرا واکنش نشان دادند. 

وقتی اعتراض ها بالا گرفت، یکی از اعضای فدراسیون موقت در محافل خصوصی ادعا کرد دلیل دعوت از عضو علی البدل کمیته بدوی به جلسه، این بود که مهدی گردانی، یکی از اعضای اصلی این کمیته که حکم معاون کمیته بدوی را دارد، با فدراسیون همکاری می کند و ماده 3 کمیته های انتخاباتی می گوید اعضای کمیته های انتخاباتی نباید عضو هیچ یک از ارکان فدراسیون باشند و نمی توانند سمت مدیریتی در نهادهای دولتی داشته باشند. اعضای کمیته های انتخاباتی تا وقتی عضو این کمیته ها هستند، نباید برای هیچ پستی در فدراسیون نامزد شوند.

این بحث در حالی مطرح می شود که مهدی گردانی هیچ گونه همکاری با فدراسیون فوتبال ندارد و سازمان لیگ در حکمی که آذر ماه سال گذشته صادر شد او را مدیر آکادمی های فوتبال سازمان لیگ کرده است. با توجه به مقررات، سازمان لیگ بخش خصوصی محسوب می شود و به هیچ وجه از ارکان فدراسیون فوتبال به حساب نمی آید و حضور گردانی در کمیته بدوی قانونی است.

البته حالا بماند که اگر بر فرض محال هم که آقایان در مورد سازمان لیگ و فدراسیون دچار اشتباه شده باشند، باز هم باید از آنها پرسید چرا قصد داشتند هر دو عضو علی البدل را به جلسه کمیته بدوی دعوت کنند؟ مگر قرار بود حبیبی و سیاری دو نفری با هم جای گردانی را بگیرند؟

خنده دار اینجاست که نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در بازداشت به سر می برد و آقایان حاضر نیستند در غیاب او، برای تعیین نئایب رییس جدید بانوان انتخابات بگذارند و در انتخابات هشتم شهریور ماه فقط نواب اول و دوم رییس بعد از انتخاب رییس فدراسیون فوتبال در رای گیری شرکت داده می شوند و نایب رییس سوم یا نایب رییس بانوان همان شهره موسوی باقی می ماند اما این جا که معاون کمیته بدوی انتخابات حی و حاضر است، آقایان اصرار دارند به جای او عضو علی البدل را به جلسه دعوت کنند.

علی البدل تنها رمانی وجاهت دارد که اعضای اصلی حاضر نباشند نه این که فدراسیون موقت دلش بخواهد اعضای علی البدل را هم مثل اعضای اصلی صاحب حق رای کند.

 

بیشتر بخوانید:

رونمایی از تخلف جدید فدراسیون موقت؛ تلاش برای تغییر در آرای کمیته بدوی

فوری؛ با ورود کمیته بدوی، حضور یک کاندیدا در انتخابات با مشکل روبرو شد

تخلف فدراسیون موقت، صدای هیات ها را هم در آورد؛ هشدار بوشهر به ماجدی و کامرانی فر!

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با منشا چقدر بود؟ کار استقلال برای جذب وینگر مورد نظرش سخت تر شد حضور سرخیو آگوئرو و تیری آنری در تمرینات بارسلونا در آمریکا / عکس هربرت هاینر: انتقال لواندوفسکی یک موقعیت برد-برد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ارکان فدراسیون فدراسیون موقت عضو علی البدل یکی از اعضای علی البدل کمیته بدوی اعضای اصلی سازمان لیگ نایب رییس کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏