Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@03:40:12 GMT

واکنش افشین پیروانی به ابقای اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۸۵۹

واکنش افشین پیروانی به ابقای اسکوچیچ

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شأن سرمربی تیم فوتبال این خدشه دار شده است. شش ص

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز(دوشنبه)‌ پرسپولیس درباره وضعیت سلامتی‌اش اظهار کرد: سلامتی بزرگ‌ترین نعمت است. چند روز پایم درد می‌کرد و وقتی به دکتر رفتم، گفتند باید بستری شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دو روز که در سی سی یو بودم متوجه شدم که مشکل دیگری ندارم و سلامتی کامل دارم. خون درپایم لخته شده بود و خداراشکر در شریان نبود. خداراشکر به خیر گذشت.

او درباره وضعیت تمرینات پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فردا هم می‌رویم تا یک بازی دوستانه خوب انجام دهیم. امیدوارم به شرایط آرمانی نزدیک شویم.

پیروانی درباره رفت و برگشت اسکوچیچ گفت: برای سرمربی تیم ملی اتفاق خوبی نبود. اسکوچیچ زحمت کشید و تیم را به جام جهانی برد اما حرف‌هایی که زده شد باعث ناهماهنگی شد و شان اسکوچیچ خدشه‌دار شد. با همه این مسائل ابقای اسکوچیچ تصمیم خوبی بود.

او اضافه کرد: باید توقع‌ها را پایین بیاوریم. می‌گویند باید بروید و فلان تیم را شکست دهید و فلان نتیجه را کسب کنید. اگر به مرحله بعد هم برویم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ هنوز  امکانات اولیه را در اختیار نداریم. هنوز لیگ شروع نشده دغدغه همه ما اشتباهات داوری و کمک داور ویدیویی است. ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم تا لیگ قوی و پویایی داشته باشیم.

مدیر پرسپولیس ادامه داد: برخوردی که با اسکوچیچ شد، خوب نبود اما به هر حال اکنون باید همه دعا کنیم تا بازی خوب و منطقی در جام جهانی انجام دهند. با اتفاقات خوب می‌شود همه را دور هم جمع کرد و ان‌شاءالله همه حواشی ختم به خیر شود و در قالب یک تیم تلاش کنند تا به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از انتشار اخبار پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال از «استقلال ایران» به «استقلال خلیج فارس» شایعاتی نیز پیرامون تغییر نام پرسپولیس و اضافه شدن پسوند نام مالکان جدید به این تیم وجود داشت که حالا با واکنش مدیرعامل این باشگاه همراه شده است.

رضا درویش در این خصوص گفت: این هم از آن شایعات دروغ است، پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خواهد ماند.

به این ترتیب پرسپولیس برخلاف همتای آبی‌پوش خود باوجود تغییر مالکیت فعلا تغییر نام نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس که حدود 34 سال با نام دیگری در فضای رسمی فوتبال ایران شناخته می‌شد، در سال 1391 موفق شد نام اصلی خود را دوباره به عرصه رسمی تحمیل کند.

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن