Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:47:43 GMT

اخبار کوتاه عید بزگ غدیر از شهرستان دشتی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۸۸۰

اخبار کوتاه عید بزگ غدیر از شهرستان دشتی

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در این آئین گفت: به مناسبت عید غدیر خم ۲۵ هزار وعده غذای گرم توسط گروه های جهادی بین افراد نیازمند در سطح شهرستان دشتی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حیدر حقیقت منش افزود: غذای گرم توسط گروه‌های جهادی شهرستان تهیه و امروز بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در سطح تمام نقاط شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سایر خدمات گروههای جهادی در دو سال گذشته اشاره  کرد و افزود: گروه های جهادی در دو سال گذشته و در ایام پیک بیماری کرونا همواره در کنار مردم بوده و بیش از ۲۰ هزار بسته‌های معیشتی بین افراد آسیب دیده بر اثر  بیماری کرونا توزیع نمودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خورموج  گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۱۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد دشتی توزیع شد.

اسماعیل فقیه افزود: این غذای گرم با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران دشتی تهیه و به مناسبت عید بزرگ غدیر در بین مددجویان و اقشار نیازمند شهر خورموج و بخش مرکزی دشتی توزیع شد.

وی تاکید کرد: عید غدیر بهترین فرصت و بهانه‌ای است که شادی‌هایمان را با  ایتام و نیازمندان تقسیم کنیم.

جشن بزرگ غدیر با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین دشتی برگزار شد

امام جمعه خورموج روز دوشنبه در جشن عید غدیر گفت: مهمترین پیام غدیر اطاعت پذیری از  ولی امر  خود و امامت  جامعه است.

حجت الاسلام علی زاهددوست افزود: امروز دشمنان با در دست داشتن رسانه های مختلف بیشترین تهاجم خود را به ارکان دین و به ویژه امامت و ولایت بکار گرفته اند.

وی تاکید کرد: مهمترین ستون و پایه نظام اسلامی ما ولایت فقیه که برگرفته از اصل ولایت و امامت جامعه است و مردم ما علی رغم فتنه‌ها و شبه‌ افکنی دشمنان محکم و استوار پشت سر رهبری و ولایت امر مسلمین خود ایستاده اند و اجازه نداده اند کوچکترین آسیبی به جمهوری اسلامی وارد شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: اگر امروز نام شیعه می درخشد به واسطه اطاعت از ولایت فقیه که استمرار غدیر است.

علی بحرانی افزود: امروز ما هر چه داریم از غدیر است و اگر در آنزمان از حرمت غدیر به خوبی حفظ می‌شد ما شاهد واقعه بزرگ عاشورا نبودیم.

فرماندار دشتی تاکید نمود: اگر قرار است شاهد عاشورای دیگری نباشیم باید ولایت را بپذیریم و از امامت و لایت فقیه زمان تبعیت محض کنیم تا آسیبی به کشور و ارزش های دینی وارد نشود.

در این مراسم شهرداری خورموج با اهدا هدایایی از کارکنان سادات شهرداری خورموج تجلیل نمود

برچسب‌ها شیعه ایرنا جشن عید غدیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیعه ایرنا جشن عید غدیر شیعه ایرنا جشن عید غدیر عید غدیر غذای گرم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمدباقر اسفندیاری از توزیع 530 تن کود شیمیایی از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی توسط کارگزاری ها بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: طی این مدت 383 تن کود ازته، 85 تن فسفاته و 62 تن کود پتاسه به کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کاهش حاصلخیزی خاک از مهمترین مشکلات زمین های کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از روش های بهبود این زمین ها، افزایش حاصلخیزی با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی است.

 

این مسئوول خاطرنشان کرد: کشاورزان از مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خوداری کرده و سعی کنند، مصرف کودها را بر اساس آزمون خاک، برگ و میوه و مشاوره با کارشناسان کشاورزی انجام دهند.

 

اسفندیاری از باغداران خواست برای اخذ راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی به کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران
  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد