Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:34:27 GMT

۷۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در روانسر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۹۱۰

۷۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در روانسر کشف شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "روانسر" از نگهداری تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز در روستای "حسن آباد روانسر" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۷۲ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۳۶ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با جرائم اقتصادی همواره در دستور کار پلیس کرمانشاه بوده است.

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در "پاوه"

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان "پاوه" خبر داد.

سردار "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد زیادی انواع ظروف و وسایل آشپزخانه به همراه تلویزیون و عطر و ادکلن قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می رسید کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سلمانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان و خاطرنشان کرد: کشفیات قاچاق امسال ۱۹ درصد نسبت به سال قبل افزایش نشان می دهد.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه سال ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه را به خدمت مقدس سربازی فراخواند.

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول مرداد ۱۴۰۱ دریافت کرده اند لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز شنبه اول مرداد در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه ادامه داد: کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه ودر خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار بگیرند، ضمنا برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی شهرهای خود و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می گیرند.

وی یادآوری کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ همتی در پایان گفت: متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف پنج کیلو و ۶۵۰ گرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس و دستگیری یک نفر خبر داد.

سرهنگ "عنایت فلاحی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته پنج کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک که به شکل حرفه ای جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

برچسب‌ها کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه خدمت سربازی فرمانده انتظامی مشمولان اعزامی انتظامی استان میلیارد ریال وظیفه عمومی کشف شد یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد