Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:20:21 GMT

ادعای هالک برزیل: در یک بازی 6 کیلو وزن کم کردم!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۲۲۶۵

ادعای هالک برزیل: در یک بازی 6 کیلو وزن کم کردم!

به گزارش "ورزش سه"، هالک، ستاره ملی‌پوش برزیلی که سابقه بازی در باشگاه‌های اروپایی از جمله پورتو را دارد و این روزها در اتلتیکو مینیرو در کشور بازی می‌کند، ادعایی عجیب مطرح کرده و می‌گوید اخیرا در یک شب تنها با تحرک بدنی بسیار شدید و عرق ریختن، شش کیلو وزن کم کرده است. او همچنین مدعی شد برای شرکت در تست دوپینگ، مجبور شده بود 30 لیتر آب بنوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم تیم ملی برزیل در یک مصاحبه به بیان خاطرات خود از شب تلخ اتلتیکو مینیرو در جام حذفی این کشور پرداخت. اتلتیکو مینیرو، در مراحل حذفی کوپا دو برزیل، به مصاف فلامنگو رفت و در شبی پرحاشیه مقابل این تیم شکست خورد و حذف شد.

مینیرو در جریان دو بازی رفت و برگشت با نتایج 2-0 و 3-2 مقابل فلامنگو شکست خورد و حذف شد. هالک می‌گوید شکست در بازی برگشت برای او تنها شروع یک شب تلخ و جهنمی بوده است.

هالک در مصاحبه خود می‌گوید از جمع هم‌تیمی‌هایش جا مانده بود و نتوانست به همراه آنها از ریودوژانیرو به شهر خودشان، بلو هوریزنته، برگردد. در نتیجه او تا ساعت سه و نیم صبح در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریو گرفتار شده بود.

ستاره برزیلی می‌گوید علت جا ماندنش از کاروان مینیرو این بود که مجبور شده بود تست دوپینگ بدهد ولی به دلیل هیجان نمی‌توانست ظرف نمونه‌گیری ادرار را پر کرده و به مسئولین ضددوپینگ تحویل بدهد.

هالک در مصاحبه خود گفت:"من در آن بازی اتلتیکو خیلی عرق کردم و در همان روز شش کیلو وزن کم کردم. خیلی خسته بودم و باید تست دوپینگ می‌دادم. من آن بازی را در حالی شروع کردم که وزنم 97 کیلو بود و در پایان بازی 91 کیلو وزن داشتم. این بود که در تست ضددوپینگ محکوم شدم. مجبور شدم در همان استادیوم چهار ساعت بمانم و 30 لیتر آب بخورم تا نمونه تست دوپینگ را تحویل بدهم".

یک کارشناس پزشکی-ورزشی برزیلی درباره ادعای هالک گفت:" او خیلی عرق می‌کند و عرق کردن هم چیز بدی نیست. در واقع ورزشکاری که زیاد عرق می‌کند از مکانیزم بدنش برای دفع حرارت به بهینه‌ترین شکل ممکن استفاده می‌کند. بدن ما حرارت را از طریق عرق کردن دفع می‌کند. عرق وقتی روی پوست تبخیر می‌شود باعث خنک شدن بدن ورزشکار می‌شود. بنابراین، اگر ورزشکاری به دلیل عرق کردن وزن زیادی از دست بدهد مشکل‌ساز نیست. فقط باید مراقب بود که او آب کافی بنوشد تا میزان مایعات بدنش کاهش پیدا نکند".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تست دوپینگ کیلو وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند

فقط برای سرگرمی

ریچارلیسون این پست را در تیک تاک بازنشر داد که در مورد درگیری او با گابریل نوشته بود:
​​​​​​مهاجم اول برزیل مقابل آخرین گزینه دفاع مرکزی برزیل رومنیگه وقتی رئیس بایرن مونیخ بود، گفته بود:
کروس به اندازه ماریو گوتزه که به عنوان ستاره بوندسلیگا به باشگاه آمده بود، دستمزد می خواست. تونی به ما گفت اگر به اندازه گوتزه دستمزد نگیرد، جدا می شود و تصمیم گرفت به رئال مادرید برود. 
دیروز کروس بار دیگر پا به چمن آلیانز آرنا گذاشت و هر بار توپ را لمس کرد، هو شد. چطور جواب داد؟ با نوع دیگری از فوتبال...98 بار لمس توپ، 79 پاس سالم از 82 پاس
​​​​​​


فرناندو کارو، مدیرعامل لورکوزن در پاسخ به اینکه بزرگترین رقیب شما در فصل آینده بوندسلیگا چه تیمی خواهد بود؟
اگر مجبور باشم بین لایپزیش و بایرن انتخاب کنم، لایپزیش را انتخاب می کنم ترکیب 11 نفره مصدمان چلسی جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن جیدون سانچو و اریک تن هاخ در شب های لیگ قهرمانان

ام باپه، موسیالا، بلینگام: بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان
هالند:

 

هواداران منچستریونایتد بعد از دیدن عملکرد سانچو هواداران بارسلونا در حال تماشای پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن عثمان دمبله مقابل دورتموند بازیکن ایده آل از نظر کنان ییلدیز:
پای راست، دل پیرو، کریستیانو
پای چپ، پاول ندود
سر: کریستیانو
قدرت بدنی: کیه لینی، لیلیان تورام
سرعت: ایلینگ جونیور و تیموتی وه آ
هوش: دل پیرو

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست