Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، در واقع به نظر می‌رسد هرچه تعداد واکسن‌های یادآور بیشتر می‌شود، عوارض جانبی آنها هم بیشتر می‌شود. این موضوع به این دلیل است که سیستم ایمنی بدن با هر بار تزریق واکسن، شدت عمل بیشتری در برابر ویروس از خود نشان می‌دهد.

بنابه گفته محققان، واکنش‌های سیستم ایمنی بدن پس از دریافت واکسن، نشان‌دهنده این است که سیستم ایمنی بدن‌مان در حال مبارزه با عفونت است، چه این عفونت در اثر بیماری واقعی باشد، چه ناشی از واکسن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین ترتیب دوز چهارم واکسن کرونا هم عوارض جانبی متعددی دارد که از علایم خفیف آن می‌توان به خستگی، تورم غدد لنفاوری، سردرد، درد مفاصل و ماهیچه‌ها، اسهال، تهوع، استفراغ، تب و لرز یا درد در محل تزریق اشاره کرد. این عوارض، کوتاه‌مدت (۱ یا ۲ روزه) هستند و البته تمامی عوارض در یک فرد بروز نمی‌کنند.

منبع: خبر آنلاین لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر واکسن کرونا اخبار سلامت اخبار مطالب پزشکی اخبار مرتبط ممنوعیت ارائه خدمات به واکسن‌نزده ها از ۱۵ مرداد ۱۴۰۱/۴/۲۵ کدام واکسن های کرونا برای دوز چهارم مناسب ترند؟ ۱۴۰۱/۴/۲۵ واکسیناسیون در زمان ابتلا به ویروس کرونا توصیه نمی شود ۱۴۰۱/۴/۲۴ همه واکسن ها بر سویه های جدید اثرگذارند ۱۴۰۱/۴/۲۴ چه واکسنی را برای دوز چهارم کرونا تزریق کنیم؟ ۱۴۰۱/۴/۲۴ واکسن کرونا خطر سکته مغزی را کاهش می دهد ۱۴۰۱/۴/۲۴ آخرین ویدیو ها تابعیت ایرانی پس از آزمایش ژنتیک + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۱:۴۸ تشبیه عجیب رضا جاودانی از پیکه و شکیرا در تلویزیون + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۰:۵۵ تصادف شدید موتورسوار در هوای بارانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۰:۲۶ موتوسواری مفتی سرشناس سعودی با لباس غیرمتعارف جنجال آفرید + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۲۸ هشدار درباره سرقت اطلاعات بانکی سهامداران عدالت ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۰۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۳۹ چرا عوارض دوز چهارم واکسن کرونا بیشتر از سایر دوزها است؟ ۲۲:۲۸ صعود موشکی بسکتبال ایران در رنکینگ کاپ آسیا! ۲۲:۱۹ پنجره پرسپولیس باز شد ۲۲:۱۷ اولین خانه سالمندان ایران کجاست؟ ۲۲:۱۰ با این نوشیدنی فشار خون خود را نرمال کنید ۲۲:۰۵ مافیا به تلویزیون می آید ۲۱:۵۷ ۴ ایالت جدید به ایالت های ناراضی از عملکرد بایدن افزوده شد ۲۱:۵۴ روحانی: ای کاش دچار ۱۱ آذر ۹۹ نمی‌شدیم تا می‌توانستیم در اسفند ۹۹ تحریم ها را پایان دهیم ۲۱:۵۲ قبل از رنگ، موها را بشوریم یا نه؟ ۲۱:۵۱ تشریح جزئیات دستگیری پسر میرسلیم به اتهام همکاری با منافقین ۲۱:۴۸ تابعیت ایرانی پس از آزمایش ژنتیک + فیلم ۲۱:۳۹ چطور باید رمز اپل آیدی خود را تغییر دهیم؟ ۲۱:۲۸ اولین برنامه اسکوچیچ در تهران/ یک تیم قید بازی با ایران را زد! ۲۱:۲۵ سنگ کلیه در تابستان و آنچه باید در مورد آن بدانید ۲۱:۱۸ رفیعی: اختلاف نظر در تیم ملی مرتفع شده است ۲۱:۱۶ ۵ پیشنهاد تند و تیز برای آشپزی ایرانی ۲۱:۰۷ وقتی گیاهان شوکه می‌شوند چه کنیم؟ ۲۱:۰۱ مجوز سفر پرسپولیس به ترکیه صادر شد ۲۱:۰۰ مشکلات احتمالی ازدواج درونگرا‌ها با برونگرا‌ها ۲۰:۵۶ فوت کوزه گری درست کردن سبزی خورش قورمه سبزی ۲۰:۵۵ تشبیه عجیب رضا جاودانی از پیکه و شکیرا در تلویزیون + فیلم ۲۰:۵۲ استوری سردار آزمون در واکنش به شایعه اختلاف در تیم‌ ملی ۲۰:۳۹ ادعای عجیب درباره آینده کریستیانو رونالدو ۲۰:۳۵ پُر خرج ترین سریال های تاریخ کدامند؟ ۲۰:۰۸ تصاویر جدید از برآمدگی ایجاد شده در گنبد مسجد امام ۱۹:۵۹ فواید باور نکردنی انجیر تازه و انجیر خشک ۱۹:۴۵ بهترین روش های برای درمان بهانه گیری کودک ۱۹:۴۱ صحبت های جنجالی مهدی طارمی به پرتغال هم رسید ۱۹:۳۷ مهریه دختران دوره قاجار چقدر بود؟ ۱۹:۳۲ یک حرکت ساده برای بالا بردن کیفیت زندگی ۱۹:۲۸ موتوسواری مفتی سرشناس سعودی با لباس غیرمتعارف جنجال آفرید + فیلم ۱۹:۲۴ عید دیدنی روحانی با ظریف، آذری جهرمی، همتی و ... + عکس ۱۹:۰۹ در سایت سنجش مشخص است دختر بنده پزشکی قبول شده نه دامپزشکی / دلیل تخریب ها چیست؟ ۱۹:۰۴ هشدار درباره سرقت اطلاعات بانکی سهامداران عدالت ۱۹:۰۲ وقتی امواج دریا به بالای ساختمان های دو طبقه می رسد + فیلم ۱۸:۳۹ کرملین: ایران و روسیه دلار را کنار می گذارند ۱۸:۳۳ بدن انسان تحمل چه میزان گرما را دارد؟ ۱۸:۲۵ بیت کوین چه زمانی ۱۰۰ هزار دلاری می شود؟ ۱۸:۱۵ یک هسته و این همه خاصیت؟ ۱۸:۰۵ آیا پروتئین عضله می سازد؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر بوش چند؟ (جدول) ۱۷:۵۹ چند راز کوچک که تنها باید افراد ۵۰ ساله بدانند ۱۷:۵۲ صحبت های جالب قهرمان کوچک عصر جدید + فیلم ۱۷:۵۱ معجزه آب برنج برای پوست ۱۷:۴۷ چگونه در واتساپ گیف بسازیم؟ ۱۷:۴۰ کدام داور قهرمان عصر جدید را درست حدس زده بود؟ + فیلم ۱۷:۱۹ جایزه ملّی روابط عمومی خلاق به ذوب آهن اصفهان رسید ۱۷:۱۰ خندوانه شاید به تاریخ بپیوندد! ۱۷:۰۵ ۲ ایرانی در جمع بهترین‌ مدافعان فوتبال آسیا ۱۶:۵۹ موبایل را می توان در یخچال گذاشت؟ + چند راه علمی برای خنک کردن گوشی اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا اخبار سلامت واکسن کرونا دوز چهارم ۱۴۰۱ ۴ ۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

همزمان با آغاز روز و هفته جهانی نجوم از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری، گروه‌های نجومی برای اجرای برنامه‌های خود می‌توانند از فردا شنبه، ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام خود در انجمن نجوم ایران اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، طبق تقویم جهانی، روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۳ در ایران جمعه ۲۸ اردیبهشت خواهد بود که مقارن با شب نهم ماه قمری است و هفته نجوم از دوشنبه ۲۴ اردیبهشت تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه انجمن نجوم ایران، بیش از نیم قرن است که روز و هفته جهانی نجوم با هدف ترویج علم، تبدیل به پلی میان مردم و منجمان شده است و سال‌هاست که این رویداد همزمان با سراسر این کره خاکی در ایران نیز برگزار می‌شود. از سال ۱۴۰۱ و پس از وقفه دو ساله به علت شیوع ویروس کووید-۱۹، روز و هفته نجوم با رویکردی متفاوت و همکاری مشترک گروه‌های نجومی در دو محوریت برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

علی ابراهیمی سراجی، دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با ایسنا، هفته و روز جهانی نجوم را یکی از رویدادهای عمومی و ترویجی دانست که افراد در قالب گروه، انجمن و مؤسسه و غیره در سراسر ایران در آن شرکت می‌کنند و گفت: در دو سال اخیر (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) گروه‌ها و انجمن‌های نجوم مختلف در رویدادهای این روز و هفته جهانی ثبت‌نام و گزارش‌های خود را در قالب تصاویر و فیلم و متن برای ما ارسال می‌کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی در سال ۱۴۰۱ تعداد برگزارکننده‌های برنامه های این روز و هفته ۵۷ مورد بوده و تعداد برگزارکنندگان در سال ۱۴۰۲ به ۷۲ مورد ارتقاء یافت. تعداد برنامه‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶۹ مورد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۹ مورد افزایش یافته است.

به گفته دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۶۴ درصد از این برنامه‌ها از سوی بخش خصوصی، ۲۹ درصد از سوی بخش دولتی و ۷ درصد از سوی بخش خصولتی برگزار شده است.

به گفته وی بر اساس گزارش‌های دریافت شده از برگزارکنندگان هفته و روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۲، در مدت زمان این برنامه، ابزارهای رصدی گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است که این ابزارها شامل تلسکوپ‌های شکستی، تلسکوپ‌های بازتابی با قطر دهانه‌های مختلف، تلسکوپ‌های ترکیبی، تلسکوپ‌های خورشیدی و انواع دوربین‌های دو چشمی است.

به گفته وی، تعداد برنامه‌های اجرا و یا برنامه‌ریزی شده توسط برگزارکنندگان در سراسر کشور در هفته و روز جهانی نجوم سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به  این شرح است:

ابراهیمی خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام رویدادها در این رویدادهای جهانی از فردا شنبه ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!