Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@19:19:45 GMT

ساختن فیلم جنگی "جکی چان" در سوریه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۲۲۷۴

ساختن فیلم جنگی 'جکی چان' در سوریه

شهر حجر الاسود در نزدیکی پایتخت سوریه که پس از عملیات سال ۲۰۱۸ برای بیرون راندن داعش متروکه شده بود، هم‌ اکنون لوکیشن فیلم اکشنی به تهیه‌کنندگی «جکی چان» شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانس ۲۴، فیلم جدید «جکی چان» با نام «عملیات خانگی» برگرفته از تخلیه چینی و سایر شهروندان خارجی از جنگ یمن در سال ۲۰۱۵ است؛ عملیاتی که به عنوان نقطه عطفی برای پکن تلقی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور یمن که تحت تاثیر تجاوز نیروهای سعودی است هم‌اکنون برای فیلمبرداری بسیار خطرناک است و به همین دلیل برخی از صحنه‌های این فیلم که توسط یک شرکت تولیدی اماراتی نیز حمایت می شود، در سوریه فیلمبرداری می شود و سفیر چین، که روابط دیپلماتیک خوبی با سوریه دارد نیز برای آغاز فیلمبرداری این فیلم در شهر حجر الاسود حضور یافت.

ویرانه‌های حجر الاسود در چند روز گذشته مملو از گروهی متشکل از بازیگران با لباس‌های قبیله‌ای یمنی، افراد با لباس‌های سوری و اعضای چینی گروه فیلم سازی بوده است.

«جکی چان» یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم است که البته هنوز برنامه‌ای برای سفر به سوریه و حضور در لوکیشن فیلم «عملیات خانگی» به کارگردانی «سانگ یینشی» را ند

تماشاخانه ببینید| تکنیک عجیب مرغ زنبور خوار برای شکار حشرات/ سوءاستفاده یک پرنده کوچک از حیوانات بزرگتر ابتکار خلاقانه یک خیریه در ایران که برای یتیمان فعالیت می‌کند (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جکی چان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • چرا نسل کشی و جنایات جنگی صهیونیست‌ها، جرم تلقی نمی‌شود؟ + فیلم
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • (تصاویر) تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی