Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:24:06 GMT

آمریکایی‌ها تماشاگر اولین تمرین ایران در بولونیا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۲۴۰۵

آمریکایی‌ها تماشاگر اولین تمرین ایران در بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان بهروز عطایی پس از تیم ملی آمریکا، تمرین سخت و پرفشاری را در هوای گرم بولونیا در سالنی که استانداردهای لازم برای تمرین با سطح بالا را نداشت و با اعتراض اکثر تیم‌ها روبرو شده بود، برگزار کردند.

ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس مربی بدنساز لهستانی تیم ملی به گرم کردن پرداختن و سپس به دو‌ گروه تقسیم شدند و در شرایط مختلف زیر نظر بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان به اجرای تمرینات طراحی شده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه تمرین امروز ایران جدییت و هیجان بالای بازیکنان و کادر فنی بود. عطایی در فواصل مختلف تمرین را قطع و نکات لازم را با جدیت تمام به ملی‌پوشان گوشزد کرد. هیجان و جدیت تمرین تا حدی بالا بود که در لحظاتی در سالن تمرین فریادهای سرمربی تیم ملی ایران تنها صدایی بود که به گوش می‌رسید و بازیکنان با دقت به صحبت‌های عطایی گوش می‌کردند.

دقایق پایان این تمرین نیز به سرویس‌های ریسکی بالا و دریافت‌های بی نقص دریافت کننده‌ها اختصاص پیدا کرد و عطایی در فواصل مختلف جا و ترکیب دریافت کننده‌ها را تغییر داد.
هیجان و جدیت تمرین تیم ایران توجه آمریکایی‌ها را به خود جلب کرد و آنها برای دقایقی به تماشای تمرین مردان والیبال ایران پرداختند.

مرتضی شیاری کمک مربی تیم ملی آمریکا در ابتدای تمرین به استقبال تیم ایران آمد و با بازیکنان و‌کادر فنی تیم ملی دقایقی گفت‌وگو کرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از روز چهارشنبه 29 تیر در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز مسابقات، با معرفی تیم‌های برتر در روز یکشنبه دوم مردادماه به پایان می‌رسد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رقابت‌های پلی آف لیگ لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت در روزی که مسی تماشاگر ویژه بازی بود، مقابل بوستون سلتیکس ۱۰۲ بر ۸۸ نتیجه را واگذار کرد.

لیونل مسی به همراه سوارز، بوسکتس و آلبا بازیکنان اینترمیامی آمریکا تماشاگر این بازی بودند.

منبع: فارس

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا