Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: در پی ورود غیر مجاز دو نفر شکارچی به منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب، با هشیاری و اقدام به موقع یگان حفاظت این منطقه و همچنین پرسنل منطقه حفاظت شده چهل پا شهرستان اندیمشک، پس از ۶ ساعت عملیات تجسس و تعقیب موفق به دستگیری متخلفین مذکور گشتند.

مسعود نوری پور، ضمن اعلام ممنوعیت هرگونه شکار و تیراندازی در مناطق تحت حفاظت این سازمان، ادامه داد: این عملیات که با اقدام مشترک تیم عملیات ویژه پیشگیری از تخلفات محیط زیستی شهرستان‌های دزفول و اندیمشک اجرا شد از ساعت ۲ بامداد آغاز و با سپری نمودن قلل و تپه‌های بسیار ناهموار و سخت گذر در منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب در ساعت ۸ صبح همان روز با دستگیری متخلفین و در ادامه هدایت آنان به ایستگاه محیطبانی در ساعت۱۴ عصر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، در این عملیات تعداد دو قبضه اسلحه جنگی کشف و توقیف شد و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی گردیدند.

منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب با وسعت۳۵۰۰ هکتار واقع در ۴۰ کیلومتری شمال شهرستان دزفول و بخش شهیون بوده که یکی از زیستگاه‌های ارزشمند کل و بز کوهی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکار غیرمجاز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان