Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از افتتاح ۴ آزمایشگاه دانش آموزی در دو ناحیه آموزش و پرورش بندرعباس با حمایت استاندار هرمزگان و تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ،خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  محمد قویدل ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ استاندار هرمزگان از برنامه های آموزش و پرورش ، افزود: با توجه به وجود ظرفیت و استعدادهای قابل پرورش دانش آموزان هرمزگانی در زمینه های علمی ، تدارک آزمایشگاه های مجهز برای انجام امور پژوهشی و تحقیقات و مطالعه این عزیزان در دستور کار شورای آموزش و پرورش هرمزگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قویدل، افزود: دراین راستا با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ، آزمایشگاه های فیزیک ، زیست شناسی در پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس و  شیمی ، زمین شناسی درحوزه آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس ، تجهیز و به مناسبت عید امامت و ولایت ، با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولین، افتتاح شد.

وی تأکید کرد: در نظام تعلیم و تربیت براساس اهداف سند تحول بنیادین، بر فعالیت های پژوهش محور و پرورش ذهن خلاق و پویا تأکید شده است، بنابراین باید تمام تمرکز را برای تحقق این مقاصد آموزشی و پرورشی مهم ، منعطف کرد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان افتتاح ۴ آزمایشگاه دانش آموزی 2 ناحیه آموزش و پرورش بندرعباس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی