Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز، سه شنبه، روز مهمی برای انتقال گلیسون برمر است. اینتر پیشنهادش را از نظر رقم، بیشتر نخواهد کرد اما شاید شکل آن را تغییر دهد. با وجود آنکه یوونتوس امروز پیشنهاد رسمی خود را (بالاتر از اینتر) ارائه می دهد، نراتزوری هنوز ناامید نیست. 

جلسه بین سران اینتر و تورینو برگزار شد و نراتزوری پیشنهاد خود را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر همان پیشنهاد مورد انتظار یعنی 30 میلیون یورو همراه با پاداش و همچنین انتقال قرضی کاسادی را ارائه داده اند و قصد ندارند در یک مزایده شرکت کنند. 

به گزارش رومئو آگریستی خلاصه اتفاقات امروز در مورد گلیسون برمر این است که یوونتوس در راه جذب او از اینتر سبقت گرفته است. فردا روز بزرگی خواهد بود! 

جانلوکا دی مارتزیو لحظاتی پیش در گزارشی کامل، وضعیت کنونی گلیسون برمر را توضیح داد. بنا به این گزارش، پس از هفته ها به نظر می رسد نقطه عطف آینده برمر فرا رسیده است. جلسه بین تورینو اینتر ساعت 10 شب به وقت ایتالیا به پایان رسید. اینتر پیشنهاد 30 میلیون یورو با پاداش و همچنین انتقال قرضی کاسادی را ارائه داد و قصد ندارد پیشنهاد خود را بالاتر ببرد. آنها منتظر پاسخ از تورین و امیدوارند گراناتا راضی شود. تورینو زمان خواسته تا تصمیم بگیرد. اگر تورینو پیشنهاد اینتر را نپذیرد، دلیلش این است که می خواهد پول بیشتری از پیشنهاد یوونتوس دریافت کند. بیانکونری آماده ارائه پیشنهاد 40 میلیون یورویی است و به برمر هم پیشنهاد دستمزد بالاتری می دهد. فروش دلیخت باعث شد یوونتوس شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بازار و شکست دادن نراتزوری پیدا کند. 

پس از جلسه با اینتر، یک جلسه بین کایرو، رئیس تورینو و مدیر برنامه برمر برگزار شد. توپ در زمین تورینو است تا تصمیم بگیرد مدافع برزیلی را به کدام تیم بفروشد. سه شنبه یوونتوس پیشنهاد جدیدی ارائه می دهد. اینتر نمی خواهد در مزایده شرکت کند اما در چند ساعت آینده، ممکن است پیشنهاد خود را کمی تغییر دهد. تغییر نه در رقم بلکه می تواند از نظر شکل آن وجود داشته باشد تا تورینو را ترغیب کند. بنابراین سه شنبه روزی تعیین کننده خواهد بود زیرا یوونتوس پیشنهاد رسمی خود را ارائه می دهد و اینتر پیشنهادش را کمی متفاوت تعدیل خواهد کرد. چالش ادامه دارد زیرا اینتر تسلیم نشده و یوونتوس این قدرت را دارد که پیشنهاد بهتری بدهد. 

گلیسون برمر در تابستان 2018 از اتلتیکو مینیرو با رقمی کمتر از 6 میلیون یورو خریداری شد. او ابتدا به ستون دفاعی تورینو تبدیل شد و فصل گذشته جایزه بهترین مدافع سری آ را دریافت کرد؛ لیگی که در آن 98 بازی انجام داده و 11 گل به ثمر رسانده است. 

 

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با منشا چقدر بود؟ کار استقلال برای جذب وینگر مورد نظرش سخت تر شد حضور سرخیو آگوئرو و تیری آنری در تمرینات بارسلونا در آمریکا / عکس هربرت هاینر: انتقال لواندوفسکی یک موقعیت برد-برد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلیسون برمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل دوم هاکان چالهان اوعلو به تورینو از روی نقطه پنالتی (اینتر 2-0 تورینو)
  • گل اول هاکان چالهان اوعلو به تورینو (اینتر 1-0 تورینو)
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد