Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:57:23 GMT

آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه قره آغاج

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۲۹۲۹

آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه قره آغاج

ایسنا/فارس مدیر منابع آب شهرستان قیروکارزین از آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه قره آغاج در محدوده تنگ کارزین خبر داد.

فتحی سه‌شنبه ۲۸ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال براساس اولویت‌های مختلف، عملیات آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج  به طور جدی ادامه خواهد داشت.

او گفت: از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی در خواست می‌شود برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان در خصوص  موارد واقع شده در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها قبل از هرگونه اقدام، با مراجعه به امور منابع آب شهرستان قیروکارزین برای مشخص شدن بستر و حریم  قانونی به صورت دقیق استعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی عنوان کرد: به استناد تبصره ۳ و ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب هرگونه ایجاد باغ و ساخت و ساز در بستر و حرایم کمی و کیفی رودخانه‌ها ممنوع است و امور آب براساس وظایف حاکمیتی که برعهده دارد نسبت به برخورد با متخلفان و قلع و قمع باغ‌ها، اعیانی‌های ایجاد شده در حریم بستر رودخانه قره آغاج اقدام می‌کند.

او اظهار کرد: با دستور قضایی آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج در محدوده تنگ کارزین به میزان یک هکتار انجام و اعاده وضع به سابق شد.

فتحی افزود: این اقدام در راستای اجرای قانون و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها و همچنین پیشگیری از بروز خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی انجام می‌شود.

مدیر امور منابع شهرستان قیروکارزین گفت: این اقدامات به طور دائم و به طور جدی در حال انجام است و این مدیریت برابر الزام‌های قانونی و طی کردن مراحل قضایی اقدام به رفع تصرف در هر نقطه شهرستان می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادسازی رودخانه شهرستان قیروکارزین استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز

سیامک آسیایی  گفت:کاشت درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد در این محدوده انجام می‌شود.

وی افزود:ایجاد و توسعه شبکه آب خام نیز برای تأمین منابع آبی مورد نیاز انجام گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • مراسم دسته روی عزاداری شهادت امام صادق(ع) در شهر توپ آغاج
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد