Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامحسین رضوانی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به سرمایه‌گذاری ایمیدرو در مناطق محروم کشور تاکید کرد: البته این سرمایه‌گذاری نباید برای محیط‌زیست آسیب‌رسان باشد و باید با در نظر گرفتن سلامت محیط زیست اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره اظهارات رییس هیات عامل ایمیدرو مبنی بر رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته، گفت: این اقدام مسوولان ایمیدرو در افزایش صادرات محصولات فولادی کار بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوانی افزود: اگر تولید صنعتی افزایش یابد و علاوه بر نیاز داخلی به صادرات هم بیانجامد، در رشد شاخص‌های اقتصادی کشور موثر است.

وی خاطرنشان‌کرد: افزایش تولید فولاد می‌تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی موجب صادرات هم شود و اقدام ایمیدرو در این زمینه مثبت ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایرنا، «زنجیره فولاد و محصولات مرتبط» با یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون دلار و سهم ۴۸.۲ درصدی از مجموع صادرات، بیشترین میزان صادرات محصولات بخش معدن و صنایع معدنی را در بهار امسال تشکیل داده است.

برچسب‌ها ایمیدرو مجلس یازدهم معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت مواد معدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو مجلس یازدهم ایمیدرو مجلس یازدهم مواد معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است