Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز سه شنبه در بدو ورود به شهرستان جویبار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به طور حتم توسعه اقتصادی مازندران بدون همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست و در این راستا همراه کردن آحاد مردم برای ایجاد اشتغال پایدار در استان باجدیت در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: تمامی شهرستان های مازندران به دلیل برخورداری از منابع طبیعی و نیروی انسانی خلاق ظرفیت ایجاد اشتغال پایدار را دارند که باید مسئولان شهرستانی با تمام توان برای شکوفایی این ظرفیت ها بکوشند.

استاندار مازندران با بیان این که، جویبار یکی از شهرستان های مهم استان برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی و گردشگری به شمار می رود، گفت: به دلیل وجود دهها قهرمان نام آور کشتی جهان و المپیک مسئولان برای توسعه گردشکری ورزشی در این شهرستان برنامه ریزی کنند.

حسینی پور اضافه کرد: جویبار یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته مازندران به شمار می رود که به طور حتم در این سفر یکروزه برای شناسایی و رفع دغدغه های این منطقه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز سه شنبه به شهرستان جویبار سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

حسینی‌پور را در این سفر معاونان وی و مدیران کل استانداری هم همراهی می‌کنند. بازدید از چند طرح نیمه تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت وگو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان جویبار دیدار و گفت وگو خواهد کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.

شهرستان جویبار براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۷ هزار و ۵۷۶ نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها جویبار سید محمود حسینی پور نوری توسعه اقتصادی استانداری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جویبار توسعه اقتصادی جویبار توسعه اقتصادی استانداری مازندران استاندار مازندران شهرستان جویبار حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار