Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@06:38:43 GMT

افزایش ۶ برابری اعتبارات دهیاری های استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۳۳۳۸

افزایش ۶ برابری اعتبارات دهیاری های استان زنجان

وجیه‌الله بیگدلی روز سه شنبه با حضور در ایرنا مرکز زنجان، افزود: این میزان اعتبار جهت اجرای طرح های عمرانی به دهیاری های استان پرداخت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود، بنابراین در میزان اعتبارات پرداختی رشد ۶۱۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ذکر این نکته هم قابل توجه است که کل اعتبارات پرداختی به دهیاری های استان در سال گذشته ۱۸۰ میلیارد تومان بود ولی در حدود چهار ماهه امسال بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری های واریز شده که این افزایش اعتبارت منشا ارائه خدماتی زیادی در زمینه های عمرانی و خدماتی در سطح روستاها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی اظهار داشت: علاوه بر این اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومانی، پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دیگر نیز از محل ماده ۴۲، برای روستاهای کمتر برخوردار استان اختصاص یافته است.

به گفته مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان در زمان حاضر ۶۵۷ روستا از حدود ۹۲۰ روستای استان زنجان دارای دهیاری هستند. 

وی گفت: اعتبار روستاهای فاقد دهیاری که روستاهای زیر ۲۰ خانوار را شامل می شود به حساب فرمانداری های هر شهرستان واریز و صرف خدماتی رسانی در این روستاها می شود.

برچسب‌ها روستائیان استانداری زنجان زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان استانداری زنجان زنجان روستائیان استانداری زنجان زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳