Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:12:26 GMT

خبر جابه‌جایی فرمانده سپاه کربلا صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۳۳۴۲

خبر جابه‌جایی فرمانده سپاه کربلا صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی ابراهیمی‌گتابی با اشاره به انتشار گسترده اخباری مبنی بر جابه‌جایی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:در یکی دو روز گذشته خبری در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی مبنی بر جابه‌جایی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا منتشر شده است که بیشتر گمانه زنی فعالین رسانه‌ای بوده و پایه و اساس واقعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلا با تصریح براینکه جابه‌جایی فرماندهان و انتصابات در سپاه یک امر طبیعی است، افزود: یکی از امور رشد و پیشرفت هر سازمانی جابجایی و انتصابات مدیریتی است و سپاه هم از این مسئله مستثنی نیست.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه به معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اشاره و خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته، سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان بعنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج معرفی شد و انتشار همین خبر باعث گمانه زنی فعالین رسانه‌ای مبنی بر جابه‌جایی فرمانده سپاه کربلا که سابقه حضور در سپاه استان کرمان را داشت، به سپاه ثارالله این استان شده است.

ابراهیمی‌گتابی با تاکید بر اینکه مدیران کانال‌ها و گروه‌های مجازی می‌بایست در انتشار اخبار به منابع موثق استناد کنند، گفت: از فعالین رسانه‌ای و کنشگران عرصه مجازی انتظار می‌رود به انتشار شایعات دامن نزنند و از هرگونه گمانه زنی در این خصوص بپرهیزند و اگر چنانچه خبر جابه‌جایی و یا انتصابی در سطح فرماندهی قطعی شود، حتما از طریق مبادی رسمی یعنی روابط عمومی سپاه کربلا به اطلاع افکار عمومی و اصحاب رسانه خواهد رسید اما آنچه که تا کنون واضح و مبرهن است سردار مسلمی همچون گذشته فرمانده سپاه کربلاست و با قدرت در حال پیگیری و فرماندهی برنامه‌های تعالی بخش و منزلت افزای سپاه پاسداران در استان لاله خیز مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلا فرمانده سپاه کربلا جابه جایی فرمانده بر جابه جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا

 به گزارش تابناک، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود