Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:45:06 GMT

در اصفهان بانک‌ها بیشترین میزان مصرف برق را دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۳۴۱۸

در اصفهان بانک‌ها بیشترین میزان مصرف برق را دارند

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: بیشترین میزان مصرف برق در استان اصفهان مربوط به بانک‌ها است که درجه کولرهای گازی را بر عددهای کم تنظیم می‌کنند و مصرفشان زیاد است، تاکنون نیز بسیاری از بانک‌ها با اخطار و قطعی برق مواجه شده‌اند. 

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز بیست‌وهفتم تیرماه، اوج مصرف روز در ساعت ۱۲:۵۵ بوده است که ۴,۷۵۹ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۴,۹۵۹ مگاوات برق مصرف و ۲۰۰ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوج مصرف شب در این تاریخ، ساعت ۲۱:۱۲ بوده است که ۴,۴۹۵ مگاوات برق تولید، ۵۰۲۷ مگاوات برق مصرف و ۵۳۲ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: همچنین در روز یکشنبه، بیست‌وششم تیرماه اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۰۶ بوده است که ۴,۹۰۸ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۴,۹۷۲ مگاوات برق مصرف و فقط ۶۴ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

نوحی اضافه کرد: اوج مصرف شب در این تاریخ، ساعت ۲۱:۱۳ بوده است که ۴,۴۷۰ مگاوات برق تولید، ۴,۶۶۳ مگاوات برق مصرف و ۱۹۳ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی تصریح کرد: به طور معمول روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ اخطار به اداراتی که مصرف زیادی دارند داده می‌شود. پیش از این در هر روز حتی برق ۴۰ اداره نیز قطع می‌شد اما اکنون بیشتر ادارات سقف مصرف را رعایت کرده و تعداد اداراتی که ممکن است برقشان قطع شود به کمتر از ۲۰ رسیده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: بیشترین میزان مصرف برق در استان اصفهان مربوط به بانک‌ها است که درجه کولرهای گازی را بر عددهای کم تنظیم می‌کنند و مصرفشان زیاد است، تاکنون نیز بسیاری از بانک‌ها با اخطار و قطعی برق مواجه شده‌اند.

کد خبر 589170

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت بهینه برق پیک مصرف برق مصرف برق مدیریت مصرف برق مصرف برق خانگي افزایش مصرف برق سقف الگوی مصرف برق مصرف برق در استان اصفهان میزان مصرف برق در اصفهان صنعت برق برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برق در استان اصفهان مگاوات برق مصرف بوده است که ۴ اوج مصرف بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر

هدررفت آب در برخی مواقع به صورت موضوعی نگران کننده درآمده است. این روز‌ها در محدوده پل آذر شهر اصفهان آبیاری گل ها به گونه ای انجام می گیرد که منجر به هدر رفت حجم بسیاری از آب می شود، این موضوع با توجه به کمبود منابع آبی و فرا رسیدن فصل گرم تابستان می‌تواند مشکلات شهروندان را دو چندان کند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

داستان دنباله دار ترکیدگی لوله آب این بار در دزفول + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز