Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از حامیان و تلاشگران برگزاری بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز قدردانی کرد و این رویداد را اقدامی جهادی ارزیابی کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ مجتبی جانعلی اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد اجرای یکی از بی نظیرترین رویدادهای فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه توانستیم بدون این که ریالی از اعتبارات دولتی استفاده کنیم، تنها با بهره گیری از طرفیت بخش خصوصی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور را در البرز برگزار کنیم.

جانعلی ادامه داد: این رویداد بزرگ طی روزهای ۲۲ الی ۲۶ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برپا شد که روزانه خیل عظیمی از جمعیت و علاقمندان را به سوی خود کشاند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ظرفیت های ورزش و جوانان استان البرز در معرض دید عموم قرار گرفت، ضمن این که تلاش شد تا خانواده ها بیش از پیش با کارکردهای حوزه ورزش و جوانان آشنا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ایجاد نشاط و شادابی را یکی از مهترین اهداف این جشنواره دانست و عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه تلاش شد تا استعدایابی ورزشی نیز انجام گرفته و نوجوانان و نونهالان به رشته های ورزشی که مستعد آن هستند، جذب شوند.

وی ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران اجرای این رویداد، گفت: جا دارد از عزیزانی همچون دکتر عباسی نماینده محترم مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، دکتر کلهر معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، دکتر کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مهندس جاویدپور معاون امور عمرانی استانداری البرز که با حضور خود موجب دلگرمی جامعه ورزش و جوانان شدند، قدردانی نمایم.

وی اضافه کرد: از ارگانهایی نظیر سپاه پاسداران، بسیج ورزشکاران، شهرداری کرج، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی، پایگاه های بسیج منطقه و ... نیز که ما را یاری کردند، تشکر ویژه دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: همچنین از برادر گرانقدرم مهندس کرمی مدیرعامل مجموعه فرش وزرا که حامی اصلی و مالی این رویداد بوده و موجبات شادی و نشاط شهروندان را فراهم کردند، قدردانی ویژه می نمایم.

 وی با تقدیر از اصحاب رسانه  به ویژه صدا و سیما به جهت پوشش خبری این جشنواره افزود: از تلاش تمامی همکارانم در اداره کل و ادارات شهرستانها، هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان، ورزشکاران، قهرمانان، جوانان نخبه استان از جمله مخترعین و ... که با حضور پر رنگ خود، این نمایشگاه و جشنواره بزرگ را اعتلا بخشیده و رقم زدند، متشکرم.

مجتبی جانعلی تصریح کرد: قطعا با این همدلی، همت و تلاشی که در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز برای برگزاری این رویداد مشاهده کردیم، در آینده اتفاقاتی به مراتب بزرگتر در سطح استان و کشور را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج جشنواره فرهنگی مجتبی جانعلی اقدام جهادی ورزش و جوانان استان البرز نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود