Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیبروی تیم ملی والیبال با بیان این‌که تمام تیم‌ها پرقدرت در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ظاهر شدند تا روی سکو بروند، گفت: تیم ایران هم با تمام قدرت در مسابقات حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا حضرت‌پور درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله فینال لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز در لهستان تمرینات خود را دنبال کردیم و سپس راهی ایتالیا شدیم. شرایط تیمی ایران خیلی خوب است.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه 3 بر 2 شکست دادیم. امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست داده و به مرحله بالاتر و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم.

لیبروی تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ دنیا همیشه در بازی‌های ابتدایی تورنمنت‌های مهم چند بازیکن خود را در ترکیب قرار نمی‌دهند، اما در مرحله نهایی تمام تیم‌ها پرقدرت حضور پیدا می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کرده و روی سکو بروند.

وی تصریح کرد: به نظرم تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌مان را شکست دهیم.

حضرت‌پور افزود: جو تیمی ایران بسیار خوب است، چون اختلاف سنی کم است، بازیکنان راحت‌تر باهم هماهنگ می‌شوند. این موضوع را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. ثابت کردیم که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های دنیا باشیم. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بازی با لهستان را به بهترین شکل تمام کنیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال محمدرضا حضرت پور تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و در دیگر دیدار این مرحله هم شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند رو در روی هم قرار می گیرند.

بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که رئال مادرید و پاری سن ژرمن با برتری برابر رقیبان خود راهی فینال خواهند شد و ۲ تیم آلمانی تلاش می کنند این پیش بینی ها را خنثی کنند و به فینال اروپا برسند.

«آنتونیو رودیگر» مدافع آلمانی رئال مادرید در گفت و گویی با رسانه « Lemediacarré» در خصوص دیدار برابر بایرن و همینطور حضور احتمالی پاری سن ژرمن در دیدار نهایی گفت: اگر در دیدار نهایی با کیلیان امباپه مواجه شوم او را شکست خواهم داد و اگر من را دریبل بزند او را نابود خواهم کرد.

خبرنگار این رسانه در خصوص آخرین دیدار تیم های ملی آلمان و فرانسه که با برتری ۲ بر صفر آلمان به پایان رسید از رودیگر پرسید: در آن دیدار امباپه را در جیب هایت گذاشتی.

اما رودیگر در پاسخ گفت: معتقدم این گونه صحبت کردن بی احترامی است. ما در خصوص یکی از بهترین بازیکن های جهان صحبت می کنیم و هر کسی تلاش می کند بهترین بازی خودش را ارائه دهد و سوال هایی از این دست را باید برای شبکه های مجازی کنار گذاشت. ما اینجا در یک دنیای واقعی زندگی می کنیم. کیلیان خیلی خاص است و در ۱۸ سالگی قهرمان جام جهانی شد که او را بسیار خاص تر می کند.

او ادامه داد: معتقدم امباپه می تواند به بهترین بازیکن تاریخ فرانسه تبدیل شود هرچند هنوز به این مرحله نرسیده است. در حال حاضر زیدان بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است.

رودیگر در خصوص حضور احتمالی امباپه در رئال مادرید هم گفت: چه کسی گفته است که او به رئال می آید؟ این یک ادعای غیر رسمی است. به نظرم بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه در رئال مادرید بازی کرده اند. امباپه هم یکی از بهترین بازیکنان جهان است و می تواند به رئال بیاید و نتیجه خوبی خواهد گرفت.

کد خبر 6093319

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند