Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به کمبود فضای آموزشی در مدارس استان خبر داد و گفت: امسال برخی از مدارس استان گلستان حکم تخریبی گرفتند و امکان فعالیت ندارند.

سید رضا نظری صبح امروز سه شنبه ۲۸ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه کلاس اولی ها آغاز شده و امسال ۴۲ هزار کلاس اولی در گلستان مقطع ابتدایی را آغاز می کنند، این دسته از دانش آموزان پس از سنجش در مدارس حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نیز در گلستان آغاز شده است، افزود: به والدین توصیه می کنم در اسرع وقت نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پاسخ به این پرسش که آیا برای پذیرش دانش آموزان گلستانی در مقاطع مختلف مشکل کمبود ظرفیت فضای آموزشی وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: با شرایطی که در برخی از شهرستان ها وجود دارد و با توجه به اینکه برخی از مدارس استان نیز حکم تخریبی گرفتند و امکان فعالیت ندارند این امکان وجود دارد که ثبت نام دیرهنگام موجب تکمیل ظرفیت مدارس شود لذا به والدین توصیه می کنیم در اسرع وقت نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند تا ما دانش آموزان ثبت‌نام نشده را شناسایی و ساماندهی کنیم.

نظری ابراز امیدواری کرد؛ دانش آموزان مهر بسیار زیبایی را تجربه کنند و تأکید کرد: والدین ارتباط خود را با مدارس قطع نکنند، امسال برای نخستین بار در کشور معلمان کلاس اول ابتدایی تمامی مدارس استان گلستان مشخص شدند و والدین از هم‌اکنون می توانند با معلم کلاس اول فرزند خود ارتباط برقرار کنند و در نتیجه این ارتباط است که نتایج خوبی حاصل می شود.

وی از فعالیت ۹۵۰ پایگاه اوقات فراغت در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: ۳۶۰ پایگاه اوقات فراغت به صورت تخصصی فعالیت می کنند، در اوقات فراغت دانش آموزان رشته های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و در نتیجه استعدادهای ناب از خروجی این دوره ها خارج می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش وپرورش گلستان گلستان فضای آموزشی بازگشایی مدارس مدارس استان دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم