Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:20:26 GMT

دادستان همدان: ۲ مدیر کلاهبردار در نهاوند عزل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۳۶۵۲

دادستان همدان: ۲ مدیر کلاهبردار در نهاوند عزل شدند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری همدان «حسن‌خانجانی موقر» افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده ۲ مدیر عزل و پنج نفر از عناصر اصلی شبکه پس از تفهیم اتهام برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

دادستان‌ عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: ۲ نفر از مدیران عزل شده شهرستان نهاوند با تضییع حقوق بیت المال اقدام به کلاهبرداری و دریافت نزدیک به چهار میلیارد ریال رشوه از شهروندان کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی بیان کرد: این شبکه کلاهبرداری و ارتشا متشکل از ۱۵ نفر از کارمندان شاغل در نهاوند و خارج از شهرستان و حتی استان بودند که در نهایت با تشکیل پرونده قضایی، همگی احضار شدند.

خانجانی موقر تاکید کرد: نظام اسلامی و دستگاه های قضایی و امنیتی در برخورد با هر گونه مفسده ای‌ هیچ گونه اغماضی ندارند.

برچسب‌ها کلاهبرداری نهاوند دادگستری کل استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری نهاوند دادگستری کل استان همدان کلاهبرداری نهاوند دادگستری کل استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد