Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیامرث حاجی زاده در نشست هماهنگی طرح ملی محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون عشایر گفت: پس از حذف ارز ترجیحی، عشایر در تامین نهاده‌های دامی دچار مشکلاتی شده اند که طرح ملی محرومیت‌زدایی، واکسیناسیون و تامین داروی عشایر اقدامی ارزشمند برای حمایت از قشری است که بیشترین پروتئین کشور را تامین می‌کنند.   او می گوید: بیش از ۳۰۰ تن در این طرح مشارکت دارند و باید برای حمل و نقل، اسکان و تغذیه آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه در زمان اجرای این طرح، دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود گفت: ۱۴۰ تن در قالب ۴۰ گروه جهادی از سایر استان‌ها به مدت سه روز، واکسیناسیونِ بیش از یک میلیون دام سبک را انجام می‌دهند.   به گفته مدیرکل دامپزشکی استان این طرح به مدت سه روز از پنجم تا هفتم مرداد با همکاری بسیج، گروه‌های جهادی و سایر گروه‌ها اجرا می‌شود که در این طرح بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار راس دام سبک در ۲۹ منطقه عشایری استان بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه واکسینه می‌شوند.   رجایی فر می گوید: این طرح در استان چهار محال و بختیاری اجرا شده و کهگیلویه و بویراحمد دومین استان است.   فرمانده سازمان بسیج عشایر سپاه فتح استان هم گفت: در این رزمایش با همکاری سازمان دامپزشکی کشور، سازمان بسیج عشایر و بسیج سازندگی سپاه کشور دارو‌ها و واکسن‌های دامی به همراه سموم دامپزشکی تهیه و به استان ارسال شده است.   سرهنگ رضایی به حضور تیم‌ پزشکی، دندانپزشکی و واکسیناسیون کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان در این رزمایش خبر داد و می گوید: این گروه‌های جهادی نیز در سه روز رزمایش خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر و روستاییان ارائه می دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد واکسیناسیون دام عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۰ نفر از زائران استان در قالب نخستین گروه عمره گزاران از کهگیلویه و بویراحمد، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.

وی بیان داشت: اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قوامی نژاد تصریح کرد: این زائران در قالب کاروانی ۱۲۰ نفره از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد خبر 6094997

دیگر خبرها

  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد