Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، به دنبال نامه «پاتریارک تئوفیلوس سوم» یکی  از رهبران مسیحیان ارتدوکس قدس به «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به اماکن مقدس مسیحیان در بیت المقدس را محکوم کرد.
 
«تئوفیلوس سوم» در این نامه، نسبت به تلاش‌های گروه‌های شهرک‌نشین صهیونیستی با حمایت مقامات رژیم اشغالگر، برای کم کردن حضور مسیحیان در این شهر مقدس هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حماس در بیانیه خود تاکید کرد: «ما دولت بایدن را مسئول چنین تخلفاتی می‌دانیم که در دولت او افزایش یافته است.»
 
جنبش مقاومت اسلامی در ادامه بیانیه تصریح کرد: «ما از جامعه بین‌المللی، شورای جهانی کلیساها و گروه‌های حقوق بشری می‌خواهیم که این گونه اعمال نژادپرستانه علیه اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در بیت المقدس را محکوم کرده و از حق مردم فلسطین برای دفاع از میهن و اماکن مقدس خود و رسیدن به آزادی و تعیین سرنوشت خود حمایت کنند.»

منبع: تقریب

کلیدواژه: حماس جنایات رژیم صهیونیستی مسیحیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع صهیونیستی نوشت: با توجه به صحبت‌هایی که در مورد آمادگی برای عملیات رفح مطرح شده و قبل از اینکه حماس به پیشنهاد مصر پاسخ دهد، تصمیم گرفته شد که سربازان ذخیره‌ای که قرار بود در عملیات رفح شرکت کنند، لغو آماده باش شوند.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه صهیونیستی به نقل از وال استریت ژورنال آمریکایی نوشت: پس از اظهارات اسرائیل در خصوص ادامه عملیات نظامی و حمله به رفح، حماس تهدید کرد که در صورت آغاز عملیات در آنجا، مذاکرات را متوقف خواهد کرد.

در زمانی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تأیید می‌کند که این رژیم با پایان دادن به جنگ موافقت نخواهد کرد و حمله به رفح، خواه توافقی حاصل شود یا خیر، اجرا خواهد شد، وال استریت ژورنال که بر اساس گزارش‌های خارجی، توافق کردند که در مورد آتش بس طولانی مدت صحبت کنند.

 غانم ابراهیم، ​​خبرنگار امور جهان عرب شبکه ۱۲ صهبونیستی، گزارش داد که در حالی که صهیونیست‌ها منتظر پاسخ یحیی السنوار، فرمانده حماس در غزه هستند.

در زمانی که اسرائیلی‌ها منتظر پاسخ مقاومت به توافق پیشنهادی هستند، المیادین نسخه‌ای از اصول اولیه توافق پیشنهادی بین رژیم اشغالگر و طرف فلسطینی در غزه را به دست آورد.

هدف از این توافق آزادسازی تمامی اسرای صهیونیست،  در نوار غزه، اعم از شهرک نشین یا سرباز، چه زنده و چه غیر زنده و بازگشت به آرامش پایدار از جمله اتخاذ تدابیر لازم برای دستیابی به آتش بس است.

 بر اساس آنچه المیادین گزارش داد، چارچوب توافق شامل ۳ مرحله است و کشور‌های ضامن آن قطر، مصر و آمریکا خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه