Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید ستوده نیا گفت: مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، با قهرمانی تیم منطقه هشت (خراسان شمالی) در بخش تیمی و قهرمانی نماینده منطقه هشت دانشگاه آزاد در بخش انفرادی به پایان رسید.

به گفته او این مسابقات به میزبانی واحد یزد، در قالب  هشت تیم شرکت کننده از (خراسان شمالی، یزد، بندرعباس، سازمان مرکزی، تهران، مازندران، فارس و تبریز) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  می گوید: تیم خراسان شمالی متشکل از رویا افراسیابی، طیبه سلیمانی، فاطمه فرخی، نجمه شجاعیان، بیتا محمدعلی، زهرا اکبری به عنوان بازیکن وفاطمه جوانمرد به عنوان مربی و سرپرست به مقام قهرمانی بخش تیمی رسیدند.

به گفته او  نماینده خراسان شمالی در دیدار نهایی مقابل تیم تهران قرار گرفت که در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد این تیم را با نتیجه‌ی سه بر صفر شکست داده و مقام اول را کسب کند.

اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: تیم‌های دانشگاه آزاد تبریز و مازندران (منطقه ۲ و سه) نیز به طور مشترک مقام سوم تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

ستوده نیا گفت: در بخش انفرادی این مسابقات نیز رویا افراسیابی از منطقه هشت دانشگاه آزاد مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید، فاطمه فرخی از منطقه هشت نایب قهرمان شد و فاطمه علی آبادی از منطقه سه و طیبه سلیمانی از منطقه هشت دانشگاه آزاد نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی دانشگاه آزاد منطقه هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟