Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ابراهیمی در جلسه ستاد اجرایی شاهد استان اصفهان مهم‌ترین هدف مدارس شاهد، توجه مطلوب به مسائل آموزشی و پرورشی فرزندان شاهد، منسوبین به ایثارگران و گروه هدف و همچنین ارتقاء سطح علمی این افراد است، گفت: مدرسه شاهد بهترین و مهم‌ترین مکان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

او به نقش الگویی مدارس شاهد، بر به‎کارگیری نیروی انسانی متعهد، انقلابی و مجرب در این مدارس تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین از شروع به کار مجدد مجتمع آموزشی ایثارگران پسرانه در شهر اصفهان خبر داد و گفت: مجتمع ایثارگران شهدای محراب به عنوان مدرسه ماندگار ایثار تلقی می‌شود، چراکه قدمگاه بسیاری از شهدای گران‌قدر بوده است.

مرضیه ذاکری، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان اصفهان نیز در این جلسه گزارشی در خصوص اجرای مصوبات جلسه قبلی ستاد اجرایی شاهد استان و برنامه عملیاتی و اجرایی امسال ارائه داد و سپس اعضای ستاد پیرامون شروع به کار مجدد مجتمع آموزشی ایثارگران (هنرستان کاردانش شهدای محراب) ناحیه یک برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ادامه تحصیل دانش‌آموزان مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که فاقد شرایط علمی هستند، اهمیت ساماندهی نیروی انسانی در مدارس شاهد و ایثارگران، وضعیت مدارس شاهد از نظر مکان، فضا و تجهیزات، برنامه‌های ادارات معاونت فرهنگی بنیاد به منظور اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان بحث و تبادل نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس شاهد فرهنگ ایثار و شهادت مدارس شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند