Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، در این مراسم احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان در سخنانی با اشاره اهمیت کار قضا اظهار کرد: همکاران قضایی برای خدمتگزاری به آحاد جامعه زحمات و تلاشهای جان فرسایی را متحمل می شوند و بخش عمده‌ای از نظم و امنیت اجتماعی مرهون تلاش های این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قضات محترم در عرصه خدمتگزاری برای احقاق حق و اجرای عدالت مجدانه تلاش می کنند که این امر خود جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

بهرامی در ادامه با تأکید بر اینکه قضات دادگستری استان به لحاظ پاکدستی و حسن انجام ظایف در زمره بهترین قضات قرار دارند تصریح کرد: هرچند همه همکاران قضایی ما از ویژگیهای والای اخلاقی و علمی برخوردار هستند اما برای انتخاب قضات نمونه شاخصهایی تعیین گردیده که ممکن است باعث شود برخی همکاران نسبت به سایرین در درجات بالاتری قرار گیرند. وی تصریح کرد: آنچه که مسلم است تلاش و اهتمامی است که قضات ما برای اجرای صحیح و دقیق عدالت و احقاق حقوق شهروندان انجام می دهند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فاطمی مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد به عنوان سخنران با اشاره به زوایای برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: عدالت یکی از مقتضیات نظام های اجتماعی به شمار می آید که اجرای آن نیازمند تخصص و خلاقیت است. وی گفت: هر انسانی که متولی اجرای عدالت است باید آن را به صورت کامل و درست اجرا کند چرا که در غیر این صورت به خود و دیگران ستم کرده است. حجت الاسلام فاطمی افزود: امروز عدالت مفهومی وسیع دارد و حوزه های کاربردی ویژه ای را شامل می شود و همین امر نیز می طلبد مدیریت و اصول اخلاقی خاصی در هر حوزه تدوین گردد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت امام علی علیه السلام پیرامون موضوع عدالت گفت: حضرت علی(ع) عدالت را راه رستگاری و کرامت و یکی از بالاترین موهبت های الهی معرفی می کند؛ از منظر ایشان جوهر و هسته اصلی ایمان عدالت است و تمام نیکویی ها و امور خیر از آن سرچشمه می گیرند. وی افزود: در سیره امیرمومنان ملاک حکمرانی و نظم اجتماعی عدالت است و هیچ چیز به اندازه عدالت نمی تواند مردم را اصلاح کند و جامعه بشری را به سمت سعادت و خوشبختی رهنمون سازد.

کد خبر 1652703

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جهان‌بخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط در سال گذشته، تعداد ۶۴۵ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمین (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۵۱ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۱۱ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۹ مورد به خانواده شهدا، ۳۲ مورد به جانبازان و ۲۲ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری در پایان، خاطرنشان کرد: این اقدام به‌منظور محرومیت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت همچنان در دستور کار گاز استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901241

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات