Web Analytics Made Easy - Statcounter

" امیر ثقلینی " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بند خاکی شهدای روستای گلچهران با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و بند سنگی ملاتی شهدای روستای زرشکه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در حوزه آبخیزداری روستای آبسرده نیز عملیات خوشکه چین، احداث بند توری سنگی و گابیونی و عملیات بیولوژیکی مانند بذر پاشی، قرق مراتع، مدیریت چرا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره منابع طبیعی بروجرد بیان کرد: بندهای خاکی در روستاهای گیلان سر، انگشته و قلعه میرزا علی با هدف کاهش سیلاب و افزایش آب زیر زمینی و جلوگیری از فرسایش خاک با افزایش پوشش گیاهی منطقه و توانمند سازی جوامع محلی برای ایجاد زیر بنای مطلوب برای تولیدات کشاورزی احداث شده است.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۹۶ هزار هکتار اراضی ملی از نوع مرتع می باشد.

برچسب‌ها بروجرد منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بروجرد منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت