Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: شرایط در تیم گیتی‌پسند خوب است اما بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا جذابیت خود را دارد.

سعید احمدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی هفته اول گیتی‌پسند اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با تاکتیک‌های‌مان حریف را شکست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه از فصل بگذریم تیم‌مان فرم بهتری پیدا می‌کند. مدعی قهرمانی؟ گیتی پسند همیشه جزو مدعیان بوده و خواهد بود اما نمی‌توانیم از حالا بگوییم مدعی اصلی هستیم. نه آقای کشاورز و نه بازیکنان از حالا قول قهرمانی نداده‌اند اما همه تلاش می‌کنند تا جام را کسب کنیم.

وی درباره لژیونر شدن خود گفت: فعلا دو باشگاه در حال مذاکره هستند. من با گیتی‌پسند قرارداد دارم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا و 10 تیم برتر دنیا است. شرایط در گیتی‌پسند خوب است اما بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا جذابیت خود را دارد. باید ببینیم مذاکرات چگونه پیش می‌رود.

آیا در پیش بودن جام ملت‌ها به پویایی لیگ کمک می‌کند؟ او می‌گوید: صددرصد در پیش بودن جام ملت‌ها باعث پویایی لیگ می‌شود. با توجه به جوانگرایی‌های انجام شده می‌توان گفت مسابقات خوبی در پیش داریم. هرچند که هننوز مشخص نیست برگزار شود یا خیر. ایران اما در هر صورت یکی از مدعیان اصلی خواهد بود. درباره رفتن هم باید بگویم قبل از تعطیلی لیگ برای انجام کارهای قراردادی به اسپانیا خواهم رفت و باید دید نتیجه مذکرات چگونه پیش می‌رود.

احمدعباسی درباره حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی گفت: آقای شمسایی مربی بی‌تجربه‌ای نیست. چند سال مربی بازیکن بوده اما نتایجش با قهرمانی توام بوده. مساله‌ای که توانایی‌های او را نشان می‌دهد. از مدیریت او هم همه باخبرند. امیدوارم همه شمسایی و کادرش را حمایت کنند تا تیم جوانی که برای جام ملت‌ها ساخته می‌شود به موفقیت برسد.

وی درباره اینکه آیا به حضور در تیم‌های بزرگ فکر می‌کند یا خیر گفت: قطعا هر کسی رویای حضور در بهترین تیم‌های دنیا را دارد. خود من هم بارسلونا را دوست دارم یا اسپورتینگ تیمی است که دوست دارم در آن بازی کنم. امیدوارم روزی بتوانم پیراهن این دو تیم را بر تن کنم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال وحید شمسایی سعید احمد عباسی گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود