Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پرونده چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد سرانجام با پایان رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در تونس و همچنین برگزاری انتخابی درون اردویی در چهار وزن بسته شد و ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند.

هر چند کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد پیش از این اعلام کرده بود که برتری در رقابتهای انتخابی ملاک اصلی حضور در مسابقات جهانی نیست و انضباط اردویی، تمرینات منظم و اخلاق‌مداری در طول اردوها بسیار مهم است، اما باز هم ترکیب تیم‌های ملی به دو رویداد بین المللی پیش رو مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال تاکنون علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم با گذر ار فیلترهای مختلف انتخابی در لیست اعزام به مسابقات جهانی قرار گرفتند. این مسابقات طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

از سوی دیگررضا مؤمنی در ۵۷ کیلوگرم، مجید داستان در ۶۱ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلوگرم، حسین ابوذری در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم، احمد بذری در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و مهدی هاشمی در ۱۲۵ کیلوگرم هم طبق چرخه انتخابی توانستند جواز حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کنند.

مسابقات کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5541721

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان انتخابی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی بسکتبال تیم ملی والیبال ایران ریکاردو ساپینتو فدراسیون فوتبال بسکتبال بازی های کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم

دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه