Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن باقری شکیب گفت: با اعلام وضعیت جوی پایدار استان، گفت: تابش مستقیم آفتاب موجب افزایش دمای روزانه بیشتر مناطق استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد می‌شود.

به گفته او بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از ۲ روز گذشته بیشینه دمای هوا در استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش یافته است و در برخی از نقاط برای امروز و فردا به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

باقری شکیب با بیان اینکه سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز به صورت مقطعی و موقت افزایش می‌یابدگفت: دمای کمینه (شبانه) بیشتر نقاط استان نیز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

او گفت: اسدآباد با ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۲درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمینه و بیشینه هواشناسی درجه سانتیگراد بالای صفر استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت موج‌های ضعیف و ناپایدار طی امروز و فردا شنبه در ارتفاعات نیمه شرقی و جنوبی استان، اظهار داشت: شرایط جوی در بیشتر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده همچنان به صورت رشد ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در مناطق مستعد شرقی بارش رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت تا بعدازظهر سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته پیش رو سامانه فعال بارشی جدیدی در استان اصفهان خواهم داشت که از سمت مناطق غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بادرود با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و شاهین‌شهر و میمه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6089115

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط