Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:43:24 GMT

راهکار برزیلی‌ها برای خروج از بحران ساپینتو

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۴۸۸۸

راهکار برزیلی‌ها برای خروج از بحران ساپینتو

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق گزارش رسانه های برزیل، باشگاه واسکادوگا به خاطر شکایت ساپینتو سرمربی استقلال دچار بحران شده و پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شده و نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

در همین رابطه سایت «3X SPORTS» برزیل خبر داد باشگاه واسکا دوگاما برای رهایی از این بحران تصمیمی را گرفته تا بدهی 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیون رئالی ساپینتو و کادر فنی همراهش را پرداخت.

ساپینتو در سال 2020 برای مدت 3 ماه هدایت واسکادوگا را برعهده داشت ولی بعد از برکناری اش خواهان دریافت مطالباتش شد که باشگاه برزیلی دستمزدش را پرداخت نکرد.

سرمربی استقلال در نهایت مجبور شد به فیفا علیه باشگاه برزیلی شکایت کند. طبق گزارش رسانه های برزیل فیفا باشگاه واسکادوگا را برای از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم کرده است.

در همین رابطه باشگاه واسکا دوگاما برای رهایی از این بحران می خواهد یک میلیون رئالی که با توجه به بندی که در قرارداد فروش تالس ماگنو به نیویورک سیتی تعیین شده، دریافت کند و این پول را برای پرداخت بدهی ریکاردو ساپینتو استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی استقلال ساپینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه بارش تگرگ، بارندگی و سیلاب در غرب استان تهران به آبگرفتگی در برخی معابر انجامیده است.

مدیریت بحران استان تهران پیش از این با صدور هشداری به مردم توصیه کرده بود، از سفرهای غیر ضروری و اتراق در حاشیه رودها و مسیل های پایتخت دوری کنند.

حامد یزدی مهر تاکید کرده بود: مخاطره مورد پیش بینی با رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

پیش از این، اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی بارش باران شدید همراه با رعد و برق، سطح هشدار را در استان تهران نارنجی اعلام کرده بود.

براساس این گزارش، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها تاکید و عنوان کرد: افراد از حضور در نواحی مرتفع بپرهیزند و ذینفعان نسبت به استحکام سازه‌های موقت، بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

یزدی مهر بر لزوم لایروبی کانال‌ها و آب روها تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ مورد انتظار است از همه کسانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند توصیه می‌شود در صورت عدم ضرورت طی مدت مذکور از این نواحی تردد نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به احتمال رخداد تگرگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی توصیه کرد: از کشاورزان و باغداران می‌خواهیم تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به این بخش را اتخاد کنند.

کد خبر 6099920

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی در برزیل و توصیه‌هایی برای ایران
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • واردات کالا بهانه است؛ هدف اصلی خروج ارز از کشور است
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند