Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:34:27 GMT

توزیع کارت آزمون وکالت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۵۱۸۸

توزیع کارت آزمون وکالت آغاز شد

پرینت کارت و برگه راهنمای شرکت در آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) صبح روز پنجشنبه، ۳۰ تیر در ۳۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

همچنین لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز سه­‌شنبه ۲۸ تیر بر روی درگاه اطلاع‌رسانس سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون، اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

کسانی که در زمان ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان ذی ربط مورد تایید قرار نگرفته، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذی ربط پیگیری کنند.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

درهای ورودی حوزه­‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت ۷:۳۰ صبح) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاک‌کن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی سیم، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون وکالت توزیع کارت آزمون وکالت پرینت کارت شرکت در آزمون جلسه آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه استان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی توزیع ۹۰۰ بسته بهداشتی (خاص مددجویان بهزیستی)، ۱۰۰ سری لوازم خانگی (یخچال. گاز تلویزیون) در بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش ریالی این کمک‌ها شش میلیارد تومان است.
اکبری گفت؛ با پیگیری‌های انجام شده و قراره ده هزار بسته معیشتی مواد غذایی و پنج هزار بسته البسه تا سوم خرداد وارد استان شود و در برنامه‌ای بین نیازمندان توزیع شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیركوه
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال